Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Min gubbe gjorde missen att en gång säga:"Jag tar o tvättar lite". Det resulterade i att jag skrek:RÖR INTE TVÄTTEN!...
Numera är tvättstugan min egen lilla håla och där härskar jag med total diktatur![]()
![]()
Gubben frågar (alltid) om jag behöver hjälp med något, behöver jag hjälp säger jag det, om inte så håller han sig ur vägen så jag får fiffa runt i lugn och ro.
...problemen kommer när förhållandet brakar...
Nejdå, det är JeTefint!
...problemen kommer när förhållandet brakar. Då står den "svagare" parten med åsidosatt utbildning/karriär och minimala pensionsavsättningar o.s.v. medan den starka parten är på grön kvist.
- "Skylla själv!" ....är väl den typiska SH-kommentaren och till viss del möjligen men i ett sådant arrangemang har man ofta varit två om att komma överens om arrangemanget.. Dealen är typ: Jag hushåller och passar ungar, du jobbar och drar in flis...
Problemet är att det är enklare att börja städa och diska själv som välbetald heltidsarbetare än det är att plötsligt få ett välbetalt heltidsjobb om man varit hemmafru eller deltidsarbetande...
...och i 19 fall av 20 är det kvinnor som drar det kortaste strået i dessa fall...
Och som vanligt är det killar (oftast välbetalda och med bra jobb) som gormar:
- attackfeminist
- kommunistdjävlagudrunäckel
- Har'u fått för lite stock djävla nucka?!
- attackfeminist
- kommunistdjävlagudrunäckel
- Har'u fått för lite stock djävla nucka?!
Swedie är aldrig ledig som jag.
Vad jobbar din kille med?
Alla vet ju att äkta jämlikhet är att sova varannan gång på den våta fläcken!
Säg det.. Jag vet det knappt själv. Det mesta inkluderar en dator iallafall.
Hur svårt är det att lära sig att tvätta då? Ren jävla lathet som gör att du inte tvättar och så skyller du på att du inte kan. En apa kan lära sig att tvätta, hänga, stryka och vika kläder.Man gör det som man är bra på, skulle jag tvätta så skulle det först bli ett jävla liv om att kläderna är feltvättade kympta eller trasiga,
Länken som dödar årets onödigaste tråd.
Orka försöka omdefinera ett ord på offtopicdelen av ett forum på internet?![]()
Länken som dödar årets onödigaste tråd.
Orka försöka omdefinera ett ord på offtopicdelen av ett forum på internet?![]()
Helvete. Jag gör mat och diskar/plockar diskmaskin en gång i veckan. Tycker det är grymt frustrerande den tiden. Hur ska jag någonsin kunna klara av allt hushållsarbete när jag senare flyttar hemifrån! =|
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |