Helvete. Jag gör mat och diskar/plockar diskmaskin en gång i veckan. Tycker det är grymt frustrerande den tiden. Hur ska jag någonsin kunna klara av allt hushållsarbete när jag senare flyttar hemifrån! =|
skaffa en flickvän

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helvete. Jag gör mat och diskar/plockar diskmaskin en gång i veckan. Tycker det är grymt frustrerande den tiden. Hur ska jag någonsin kunna klara av allt hushållsarbete när jag senare flyttar hemifrån! =|
skaffa en flickvän![]()
![]()
skaffa en flickvän![]()
![]()
Det är nästan gulligt att se de icke-kvinnliga attackfemistiska bitterfi++orna försvara ett gäng tjejer som själva säger att de trivs i sina förhållanden.
Det är nästan gulligt att se de icke-kvinnliga attackfemistiska bitterfi++orna försvara ett gäng tjejer som själva säger att de trivs i sina förhållanden.
I mitt tycke är det dessa solidaritetstomtar som sätter kvinnan i en försvarslös roll och bidrar till den allmänna uppfattningen att kvinnor skulle vara av det svagare könet.
Jag hinner väl bli gubbe med åldern och får lära mig det!![]()
Ja det verkar vara en skön snubbeVa fan menar du att jag är en gubbe![]()
![]()
Gismo for president killen verkar ha en fullödig verkstad i vardagsrummet![]()
Vill du gifta dig med mig?Nu bor vi inte tillsammans ännu men min inställning lär ju inte ändras när vi väl bor ihop![]()
jag har valt att laga all mat, ordna matlådor åt honom, släpa hem plattor med öl så han har nått gott att dricka, se till att ölen blir kall, hämta ny öl när hans är slut, fylla på whiskey etc.
Varför? Jo för att det gör mig glad och lycklig. Jag trivs med att få göra min älskling glad vilket jag vet att han blir när jag passar upp på honom efter en hård arbetsvecka och dessutom 20 mils resa till mig en fredag.
Ibland får jag fotmassage eller nackmassage och ibland tar han disken åt mig vilket också gör mig glad men det är ingenting jag förutsätter att han ska göra.
Är det så att jag är hos honom så gör jag exakt samma sak.
Jag ser det mer som en självklarhet att fixa detta åt honom och göra matlådor och sånt där med tanke på att han har ett tufft fysiskt jobb som han jobbar heltid med. Jag är halvt pensionär och sjuskriven/arbetstränar på andra delen så tiden finns för mig.
Hämtar vi mat så är det alltid han som betalar, det har blivit så pga.att han tjänar så pass mycket mer än mig. Men jag förväntar mig inte att han ska betala, har alltid med mig plånboken och gör mig beredd att betala.
jag tycker att det är jämnställt i mit förhållande och är helt klart nöjd![]()
Va fan menar du att jag är en gubbe![]()
![]()
Gismo for president killen verkar ha en fullödig verkstad i vardagsrummetinte ens en sån mansgris som jag har lyckats att införa detta hemma
det är inte jämnlikt att jag skall behöva gå ner till mitt kalla inte så hemtrevliga garage och mecka mc medans hon står och stryker min tvätt i vårt nyrenoverade vardagsrum
Nää upp till kamp nu sporthojare nästa anhalt är vardagsrummet tanten får stryka tvätten i garaget fortsättningsvis
![]()
Om de förstnämda försvarar de sistnämda är det väl toppen?
Rent grammatiskt syftar du här på "tjejer som själva säger att de trivs i sina förhållanden"![]()
Tja, vill man fatta fel så kan man ju...
Vill du gifta dig med mig?
Vill man vara provokativ är det klädsamt att ha ordning på torpet...
Om Crossniklas känner sig dåligt skickad i husligt arbete kan han ju annars göra som den helt fantastiske Gismo här på SH
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2769739&postcount=23
(Från hans helt unika byggtråd:http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=146164)
/J
Vad som är dagens sanning om kvinnor, är den;
att idag tycker alla kvinnor att män ska göra mer i hemmet, diska, städa, laga mat, osv..och det har gått så långt att mer och mer kvinnor börjar vägra att ens pyssla med hushållet, spec unga damer.
nu vet jag inte hur gammal trådskaparen är.. men tjejjer runt 18-28 år är iaf hopplösa. de vägrar bekanta sig med hushållsgöra överhuvudtaget, där får männen göra allt.
jag tycker det gått för långt med "girlpower".. man ska inte förkasta tio tusentals år av evolution kring instinkter och genetik. vi är utvecklade med olika egenskaper för olika syften, vare sig vi är födda i kallt klimat, eller på savannen, om vi är man eller kvinna. det är först nu, senaste åren, sen spice girls dök upp, som tjejjer vill starta revolution och koppla grepp om allt.
Män - ena er! Stå upp mot det nya kvinnofolket, dom, samhällets nya och maktgalna förtryckare!
Om Crossniklas känner sig dåligt skickad i husligt arbete kan han ju annars göra som den helt fantastiske Gismo här på SH
/J
Hur svårt är det att lära sig att tvätta då? Ren jävla lathet som gör att du inte tvättar och så skyller du på att du inte kan. En apa kan lära sig att tvätta, hänga, stryka och vika kläder.
Tyckte bara det var ett bra inlägg och gav min uppskattning. Blev du stött?Kolla en ryggdunkarpolare. Eller kanske bara en dunkarpolare...![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |