Tyckte bara det var ett bra inlägg och gav min uppskattning. Blev du stött?![]()
Nä, det var nog lite roligt trots allt... Lite grinig såhär tidigt på morgonen bara.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte bara det var ett bra inlägg och gav min uppskattning. Blev du stött?![]()
städar gör jag sällan för jag dejtar i regel tjejer med lägre toleransgrad. Tvättar gör jag för jag tycker oftast minst illa om det. Kockar, målar fixar och mekar gör jag oftast för att jag generellt är bäst på det. Går och pantar flaskor gör jag för jag är snålast.
Sedan delas det andra så att det blir någorlunda kvasijämnt.
Ge dig på väderkvarnar också!!![]()
Det är inte helt enkelt att vara "officiell upplysare" om ett begrepp som är definierat (som det ser ut) i officiella sammanhang, men där knappt nån har sett definitionen eller är medveten om att den finns. Var beredd på att få på skallen!![]()
Ännu värre, dom fortsatte som ingenting!..![]()
Ähhhvaffan, kom inte här och krångla till det nu...
Nån av er måste förtrycka den andre så det blir ojämnlikt, annars sabbar ni statistiken!![]()
Ni kan väl turas om att hålla varandra fången i kvinnofällan, så lyckas ni dubbelt så bra som hetroparen.
nån jä-la ordning på torpet får ni väl ha!![]()
Mysbyxor, oljig pottfrissa och noll smink verkade vara den populära stilen.
En grej med flator, varför måste alltid den ena se ut som en kille? Är de inte flator på riktigt eller vad är grejen? Jag har aldrig sett ett flat-par där båda har långt hår t.ex.
Det måste dom väl inte?
Det lesbiska par jag umgås med är söt/sötare.
Bägge tjejerna är jättetjejjiga, bägge sminkar sig snyggt och så vidare...
Dom är gifta och heter .mpeg i efternamn va?![]()
Låter exakt som mina fd flatgrannar.
Eller grannar och grannar, de bodde på samma gata men jag har en bra flatometer så jag har koll. De har flyttat och killarna med cirkushunden har också flyttat.
Nu börjar det bli ordning, nästa gej är Jörgen i Vasastan men det är säkert avstånd.
En grej med flator, varför måste alltid den ena se ut som en kille? Är de inte flator på riktigt eller vad är grejen? Jag har aldrig sett ett flat-par där båda har långt hår t.ex.
Dom är gifta och heter .mpeg i efternamn va?![]()
Närå, dom är bara sambos och har olika efternamn.![]()
Måste fråga lite snabbt... Är du en porrfilms- eller toolbelt-lesbian?
Halkade in på en gayklubb för nåt år sen, men tjejerna där liknade inte direkt de man ser på film... Mysbyxor, oljig pottfrissa och noll smink verkade vara den populära stilen.
Låter exakt som mina fd flatgrannar.
Eller grannar och grannar, de bodde på samma gata men jag har en bra flatometer så jag har koll. De har flyttat och killarna med cirkushunden har också flyttat.
Nu börjar det bli ordning, nästa gej är Jörgen i Vasastan men det är säkert avstånd.
Grymt många brudar jag känner skulle dö för att få gå hem med Shane från L-word http://www.sho.com/site/lword/character.do?character=shane
....du känner inte särskilt många flatpar eller hur? finns millionas såna par. och finns lika många millionas butchpar. och mittemellanpar.
Markus tar storögt och häpet in hela världen i sin nya flatTV. Det blir lite snett ibland. Men han är iaf en driftig och nyfiken yngling!
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2632533&postcount=16
So what, vem skulle inte det?
Jag diskuterade med min dotter som spelar fotboll i UIK, halva UIK's damlag är ju lesbiska, tyvärr dom flesta som ser bra ut...![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |