Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En rimlig sak att begära är väl att en säljare kommer fram och frågar om de kan hjälpa till.Beställde ett drev till 125an för en herrans massa år sen, tog nån månad att få det, och när jag fick det var det fel.
Men nog om det.
Funderar mer på det dära med att dom ska springa efter en hela tiden, som många verkar vilja. Är det bara jag som tkr det är rätt soft om jag kan spana runt lite i en butik utan att nån ska följa ens minsta steg. Vill jag då köpa något får man väl hojta till? Sen finns det ju affärer där personalen hellre snackar skit inne på säljarens kontor än å komma ut å vara kontakbar..
Tror det är lite för många i denna tråd som har ett dåligt bemötande och förväntar sig att få både röda mattan utrullad och champagnen serverad.
Tror det är lite för många i denna tråd som har ett dåligt bemötande och förväntar sig att få både röda mattan utrullad och champagnen serverad.
Tror det är lite för många i denna tråd som har ett dåligt bemötande och förväntar sig att få både röda mattan utrullad och champagnen serverad.
Tror det är lite för många i denna tråd som har ett dåligt bemötande och förväntar sig att få både röda mattan utrullad och champagnen serverad.
Se inlägget under! Som Pucko säger är de bra gällande allt. De har varit mycket hjälpsamma!
Kunden betalar din lön, så det minsta man kan begära är att säljaren ska göra sitt jobb. Vill de bara stå o ta betalt kan de lika bra ta ett jobb på ica. Bliip bliip, bliip bliip.......
Som sagt bike är väldigt BRA på att sälja saker, trevliga tillmötesgående osv, men när personer i min närhet har spenderat runt en mille på hojar där och de lämnas in för service FÖR just de stämpel och garanti och vissa saker inte byts för att det är jobbigt, då börjar jag undra iaf men det kanske är bara jag?? Finns många här omkring som ratar bike pga av liknade saker ex service och garanti åtaganden.. Men ni betalar säkert gladeligen för något som inte ens utförs![]()
För mig som läser om blandat annat garanti/kvalitet så är det för mig väldigt viktigt ibland viktigare för få återkommande kunder hur försäljaren tacklar dessa typer av problem som faktiskt uppstår.. Fast jag kanske har fel där med??![]()
Ok, jag har köpt hoj, reservdelar, personlig utrustning och gjort all min service där på min nuvarande och föregående hoj. Det har även förekommit diverse garanti åtgärder som har varit som inte har ingått i den ordinarie 5 års garantin, som dom har jobbat med att jag ska få ersättning för. (lack som hade släppt) Och dom fixade halva ersättningen från Honda på goodwill. Jag förstår faktiskt inte varför du klagar på en försäljare som du själv inte är kund hos? Om du ska gnälla på en firma här på internet kan du väl komma med egna erfarenheter? Om man lyssnar på andras gnäll kan det lika gärna vara överdrivet flera gånger om, det brukar ofta finnas 2 sidor av ett mynt.
För mig som läser om blandat annat garanti/kvalitet så är det för mig väldigt viktigt ibland viktigare för få återkommande kunder hur försäljaren tacklar dessa typer av problem som faktiskt uppstår.. Fast jag kanske har fel där med??![]()
Fy vad tråkigt!! Tur att vi som bor på västkusten har BIKE Trollhättan, de är grymma tycker jag! Alltid fått kanonserviceSå jäkla svårt är det inte att ge bra service heller! Jag jobbar själv med försäljning/kundservice/post och det tjänar verkligen ingenting till att hålla på så, tvärtom. De kommer ju förlora hur mycket kunder som helst. Väldigt dåligt!
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |