nja , kan faktiskt hålla med .... 5 timmar å prova e väldans länge ... å hitta ett som sitter perfekt märker du väll först efter en tur på hojjen
Exakt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nja , kan faktiskt hålla med .... 5 timmar å prova e väldans länge ... å hitta ett som sitter perfekt märker du väll först efter en tur på hojjen
Skoja du me mig nu elle? Bike må va bra på att bemöta kunder men att handla från dom en mc tex o lämna sin egen i inbyte e
Ju o bli skinnad.. Jag har alltid älskat bike sen jag va i 14 års åldern o stog där inne o drömde mig bort bredvid en honda. Men! Det sissta jag haft me dom o göra va fan nog.. Tänker inte gå in på detalier men men.. Juu större man blir desto lättare att blåsa folk! Hoppas ni inte går på den lätta! Sälj privat o köp när ni har stålar i handen endå gången ni har en chans mot sånna företag!
Du behöver inte oroa dig.
Eftersom att det är jag som står för alla fordonsköp så blir det aldrig av en butik eller till en butik.
Jag vet att butiken köpt fordonet billigt och säljer det så dyrt det bara går, eller så ger dem så lite som möjligt för det i inbyte.
Enda gången jag kan tänka mig att köpa en ny hoj är om jag skulle bli rik för då skulle jag köpa en MV-Agusta F3 ORO![]()
beställde lite grejer till supermoppen av lelles ktm idag.
så får vi se när jag har grejerna hemma eller om dom hör
av sig om det skulle strula.....
Beställde kopplingswire till Suzukin och nytt bromshandtag (det billigaste). Två veckor senare kunde jag hämta ut komplett kopplingswire med wirehöljet och alla rörbitar. Bara skruva dit.
Likadant med bromshandtaget. Bara skruva dit. 100% passning.
Jag är nöjd.![]()
Är du van vid att det annars brukar fattas delar eller behövs modifiering när du köper modellspecifika detaljer?
Förstår inte riktigt det fantastiska i två veckors leveranstid, samt att det passade, men visst är det bra att du är nöjd.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |