Vad är egentligen jämlikhet i förhållanden?

du känner inte särskilt många flatpar eller hur? finns millionas såna par. och finns lika många millionas butchpar. och mittemellanpar.

Inte ett enda, det vore slöseri med min sociala kvot.
Alla man ser är som jag beskrev, om det finns andra som går runt och låtsas vet jag inget om.

Markus tar storögt och häpet in hela världen i sin nya flatTV. Det blir lite snett ibland. Men han är iaf en driftig och nyfiken yngling! :)

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2632533&postcount=16

:rofl
Hur hittade du det där gamla exemplet på varför kusiner inte ska gifta sig?

Last edited:
Måste fråga lite snabbt... Är du en porrfilms- eller toolbelt-lesbian?

Halkade in på en gayklubb för nåt år sen, men tjejerna där liknade inte direkt de man ser på film... Mysbyxor, oljig pottfrissa och noll smink verkade vara den populära stilen.

det beror helt på vad du menar med porrfilmsflata. Ser inte ut som en men beter mig nog rätt mycket som en. och jag har ett toolbelt och kan hälla cement, men några mysbyxor har jag gubevars icke och inte heller oljig pottfrilla (inte crewcut heller). Den skiten ser man knappt numer. Majoriteten av brudarna har inte smink men genomtänkt outfit och frissa åtminstone, du måste förstå att man får tail som faaen om man ser ut som en 16-årig byggpraograbb. Har ännu inte dejtat någon som är vegan och har katt. Te är också sällsynt.

sen läget midwest USA är antagligen bottenlöst prekärt...

Orka hålla reda på vem som gör vad/mest i ett förhållande. ORKA :huvet

Man hjälps åt helt enkelt, gör gärna saker tillsammans det blir så väldans mycket roligare då...Gå o gnälla över småsaker kan i längden inflammera relationen. Respekt o omtanke och ärlighet är viktigtare än vem som sist damsugade.

my 2 cent

Man hjälps åt helt enkelt, gör gärna saker tillsammans det blir så väldans mycket roligare då...Gå o gnälla över småsaker kan i längden inflammera relationen. Respekt o omtanke och ärlighet är viktigtare än vem som sist damsugade.

my 2 cent

Uppdelningen e enkel:

Jag:
Laga mat
Mecka hoj
Måla o dona me hemmet

Hon:
Allt annat

:tungan :tungan :tungan :tungan :tungan

Nä allvarligt:
Man gör de man e bäst på för att ha tid me varandra sen...inte lönt att ja städar i 3h om hon gör samma jobb på 1,5 o hon lagar mat i 3h om ja gör samma jobb på 1,5.
fan man ska ha tid över för varandra oxå

Jag hatar att meka.. Hojen är ny =

" -Ragnar, den är trasig"
" -Vad ä det för fel?"
" - jag sa ju det, den är trasig" Hehe..

Hon älskar att dona hemma. Senast det var nåt som kunde liknas projekt stod jag och diskade medan hon skruvade ihop möbler. Sen ropa hon när det skulle lyftas nåt.. Typ.

Hon hatar att diska, jag hatar att städa (dvs dammsuga). enkelt.. Jag pallar knappt med hennes matvanor så hon får fixa mat, inkl. egen mat till mig när jag vill.. Vi skjutsar, hämtar, lämnar, möter upp etc ganska lika tror jag.

Sen jobbar jag betydligt mer, vilket ingår i fördelningen. Kommer hon hem fem, och jag halv åtta känns det inte helt rätt att jag ska laga mat OCH diska OCH städa bara för att det är "min dag" eller nåt sånt. Dessutom reser jag (halvtids-särbo) jävligt mkt för hennes skull.

Hmm.. Tror fan att jag förlorat den här jämlikhetskampen hemmavid :va.

Å andra sidan kan jag propsa på att ligga i sängen en lördagförmiddag, för att gå upp och sätta mig och jobba ett par timmar, gå till gymet och glida över till nån annan och dricka öl eller hänga, allt medan hon städar och donar hemma.. Så det är nog ganska straight iaf..

Bra skit det där!

my 2 cent

Byt nu inte ämne när det diskuteras Porrfilms-Lebbar :brynad

Jämlikhet är en gubbe som sliter arslet av sig och en tjärring som handlar opp alla pengar :yoparty

Äh, med sunt bonnförnuft och en person som är lika cool och bra som en själv på alla sätt och vis löser det sig automagiskt. Det är därför jag fortfarande är singel!

Va i helskotta e en "Trilobite".............för ja fattar inte om du försöker vara ironisk eller ärlig........

En elektronisk kvinna. Förutom att den saknar kvinliga genitalier plus att den är självgående så är den identisk med en riktig kvinna.

Last edited:
En självgående dammsugare (ej DAMsugare....)

Va i helskotta e en "Trilobite".............för ja fattar inte om du försöker vara ironisk eller ärlig........

Jag var inte ironisk, den har sparat oss massor med tid.:tummenupp Väsnas en del (men det gör väl en del kvinnor också :D ) Kör igång den när man går hemmifrån och efter städningen letar den sig tillbaka till dockningsstationen.

Visst som en vännina sa till min kille "den kan ju missa"..."det kan väl du också"

Utsedd till en av tidernas coolaste prylar av tidningen M3
http://m3.idg.se/2.1022/1.120775 , japp den har funnits sedan 2001 :tungan.

En polare tyckte den var värd varenda krona bara för att se när katterna gaddade ihop sig och anföll den :hihi....en något dyr kattleksak :rolleyes:

Last edited:
Hemmet fixas mest jag för har mest tid över, då har man mer tid till varandra när killen kommer hem ju :yoparty :yoparty

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing