Skön intervju med Robert Gustafsson

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Artikeln är publicerad 1 april. Vet att R Gustavsson har ett stort mc-intresse, men mot bakgrund av publiceringsdatumet kan det vara frågan om ett aprilskämt.

Artikeln är publicerad 1 april. Vet att R Gustavsson har ett stort mc-intresse, men mot bakgrund av publiceringsdatumet kan det vara frågan om ett aprilskämt.

Vad i artikeln skulle vara ett skämt?

Har läst om honom i MC-folket för flera år sedan, har för mig att han styrde en DR Big då.

Har läst om honom i MC-folket för flera år sedan, har för mig att han styrde en DR Big då.

Bara reflekterade över datumet artikeln publicerades. De bäst underbyggda skämten brukar bygga på i grunden sanna historier. Är allt sant i artikeln är det bara att lyfta på hatten.

Vem satte ett minus på mitt inlägg? & varför? vilka töntar det kryper runt här...gissar på en R1 ägare.

Det står under inlägget. Inte mycket att bry sig om.

Last edited:
...han är inbiten hojnörd. Vad är det för konstigt med det? Klart som fan det inte är ett aprilskämt...trams.

Ännu en annledning att man gillar han mer :) skön lirare det där som gett en många skratt :D

Jag fick en ide, kan det inte vara den delen om :

– Det har nog hänt att jag blivit så upphetsad även av det att jag plötsligt märkt att det blivit ljust och fåglarna kvittrar och ungarna ska i väg till skolan. :banana:D

"...generellt kör jag allt utom sportmotorcyklar":va Har han något emot sporthojar eller? Med tanke på att han är teamchef för ett PSB team så är det ett märkligt uttalande.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back