Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dom gör så för att kunna identifiera dig ifall du inte fullföljer dina köp där du vunnit.
Annars skulle man kunna gå in o bjuda på allt o sen bara skita i det.
Eh va? Har haft paypal konto sedan 2006 och har aldrig behövt styrka min identitet som du!
Och då har jag handlat en del ifrån England, bla. ett större inköp på 2200 GBP och en del smärre via ebay.uk
Så jag är lite förvånad som du förstår, har de hårdare koll nu eller ligger det en hund begraven![]()
Eh va? Har haft paypal konto sedan 2006 och har aldrig behövt styrka min identitet som du!
Och då har jag handlat en del ifrån England, bla. ett större inköp på 2200 GBP och en del smärre via ebay.uk
Så jag är lite förvånad som du förstår, har de hårdare koll nu eller ligger det en hund begraven![]()
Osäker på exakt hur länge jag haft mitt PayPal konto men jag har för mig att det är sen 2004 eller 2005. Varför jag var tvungen att bekräfta min identitet var för att jag använde mig utav flera olika e-kort (tjänst som Swedbank erbjuder) och dom tyckte det det såg skumt ut, samt att jag gjorde en hel del dyra inköp där ett tag under kort tid.
Och vad jag egentligen menade med "stärka min identitet" var att bekräfta min adress som min "verkliga" adress så att jag kunde få ett premium account och slippa krångla med vissa säljare / köpare på eBay och liknande.
Man behöver inte ha en bekräftad hemadress men jag valde att skaffa det. Därför fick jag skicka bild på mig själv.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |