Grejen e...

loop

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
ZX7R 97:a
Det känns ju som om man kommer bli utskrattad när man kommer på en landsvägsmaskin och är 25... Landsvägsmaskiner har iallafall jag fått för mig e mer för typ pendlare...

Ja ja, det är iallafall en hoj, även om jag inte kommer upp i över 200 blås eller kan glida med klass...

Min R1 är i princip bara byggd för komfort och bekväm transport. :rolleyes:

Hur tror du att det känns att komma på en enduro som går i 90, när man kör på motorvägen där det är 110!? :rodnar
Ju fortare man kör, desto mer sliter det på däcken, så det optimala är att ligga i max 80!!

loop skrev:
Det känns ju som om man kommer bli utskrattad när man kommer på en landsvägsmaskin och är 25... Landsvägsmaskiner har iallafall jag fått för mig e mer för typ pendlare...

Ja ja, det är iallafall en hoj, även om jag inte kommer upp i över 200 blås eller kan glida med klass...
Utskrattad :confused: Nu är du allt lite pjåkig.

Utskrattad blir du om du har en "ZXR1GSXXXR11miljarder-kubik" med 5 centimeter breda chickenstripes på sidorna och nedslitet till väven mitt på däcket.

Gustav1 skrev:
Utskrattad blir du om du har en "ZXR1GSXXXR11miljarder-kubik" med 5 centimeter breda chickenstripes på sidorna och nedslitet till väven mitt på däcket.

Som Brinks hoj allså?
Eller den där ZX-12R som spöade nästan allt på GR-Dagen?

Eller som vilken annan värstinghoj på raktframrejsing då?

jag kände inte ens till modellen, blev tvungen att kolla upp. Såg ut som en yama diverson eller nåt sånt, inget jag garvar åt iaf.
Tror nog du kan vara lugn har folk inte värre att garva åt kan du gott skita i dem.

Sorry!!! Ni ser, inte ens koll på modellen som jag tänker köpa... :o) Aldelles för mycket, GZX,CBS,ZGR,FGC,ÖRG,JDKSLÖ...
Blir helsnurrig på allt det där...
Så här heter den: Kawasaki ZR-7S

Köp nåt annat då om du redan nu skäms? :confused:
Spela roll, den har 2 hjul iaf

Bild?

:hej

Så länge den rullar så är det väl inga problem. Du skall höra min hoj, den skriker vid inbromsningar och låter som en söndersamlagad säng när man sitter på den. men den rullar på och ingen vågar skratta ut mig...

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back