Enduro/Mx komma igång/nybörjarfrågor

Nån som kört på FMCK kungsängen här i stockholm? Dom har en stor fin bana med öppna vidder, skogar och en del skumpig morän. Man kan gasa mer på den banan. Den ligger dock på andra sidan stan så jag kommer få lite resväg / motorväg om jag går med där. Sen har jag inte riktigt bestämt mig för om jag vill vara med FMCK.

AMF och Tuvängen funkar toppen annars, men jag har inte kört på klubben alls förra året eller i år. Gillar mest köra själv på grusvägar och upptäcka sörmland. Jag verkar gilla mildare terräng och stigar, där jag kan köra längre tid utan att bli körd efter nån timme. Har jag blivit så lat, eller?

Nån som kört på FMCK kungsängen här i stockholm? Dom har en stor fin bana med öppna vidder, skogar och en del skumpig morän. Man kan gasa mer på den banan. Den ligger dock på andra sidan stan så jag kommer få lite resväg / motorväg om jag går med där. Sen har jag inte riktigt bestämt mig för om jag vill vara med FMCK.

AMF och Tuvängen funkar toppen annars, men jag har inte kört på klubben alls förra året eller i år. Gillar mest köra själv på grusvägar och upptäcka sörmland. Jag verkar gilla mildare terräng och stigar, där jag kan köra längre tid utan att bli körd efter nån timme. Har jag blivit så lat, eller?
....gammal? :)

Du får gå med i FMCK Boden och komma upp och köra med oss, vi har sveriges bästa enduro terräng enligt Anders Eriksson! :)
Här finns allt från barrstigar, stenrösen, klippor och branter, sand, lera, grus och gräs! :)

Du får gå med i FMCK Boden och komma upp och köra med oss, vi har sveriges bästa enduro terräng enligt Anders Eriksson! :)
Här finns allt från barrstigar, stenrösen, klippor och branter, sand, lera, grus och gräs! :)
Det kan jag tänka mig.Verkade finnas obegränsat med fina tallhedar i alla vädersträck vad jag kunde se under lumpen på Ing3.
Tyvärr körde jag runt i en Volvo N12 och inte någon endurohoj...☹️

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back