Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klart du ska köraGoodstuff skrev:Man kanske ska köra där. Titanförstärkt och allt.

Japp, sen är det skoteroverall som gälleranja skrev:![]()
med trippla sovsäckar kanske man tillochmed kan sova utomhus då! kul!
Det klarar du oxåhåkan skrev:Det är nästan så man får fundera på att köra med gatdäck ju om tempen är riktigt låg![]()

LOTTAK skrev:Det klarar du oxå![]()
Den 15/10 står Håkan på pallen![]()

Du ska inte bara i lecahavet dåhåkan skrev:inte en chans, lecakulor är bra för lacken har jag hört
![]()

Torkel skrev:RD350 POWAH!!!!![]()
Blir det av i år? Skulle vara übercoolt!Torkel skrev:RD350 POWAH!!!!![]()
Men växlarna hoppar ur ibland så den går inte så fort så länge! Ta din mini-kawa och ställ upp i 125-400cc klassen vetja!Neutral skrev:Blir det av i år? Skulle vara übercoolt!![]()
Får man köra med en kraftigt moderniserad NS400 eller måste det vara standard? Din 350 är väl rejält moddad har jag för mig.

Och vad är det som hindrar dig från att dyka upp på lördag mellan 07-11 då? Och hem lite senare samma dag?Nyteknik skrev:2. "Föraren ska snarast efter ankomsten till banan, dock senast lördag kl 10.00, utkvittera instruktioner och övriga handlingar."
"Besiktning sker enligt följande: Fredag kl 18.00-22.00, lördag kl 07.00-11.00."
Men vad är detta? Det fina med B-race (som förra året) är ju att man åker dit och hem samma dag.![]()

Du hinner väl på lördagsmorgonen ändåNyteknik skrev:Kanonskoj!
Förutsatt att min Honda inte är såld då ställer jag såklart upp i 125-400. Synd bara att oFFkeFF inte kan vara med och få på pälsen.
Ett par kommentarer om inbjudan:
1. "Nöjes- och okynneskörning med sk minibikes och liknande motordrivna fordon är förbjuden på hela anläggningen. (4.1.1 i SR)."
HURRA!!! Äntligen någon som reagerar med förnuft mot detta j-a otyg som saboterar miljön i depån.![]()
2. "Föraren ska snarast efter ankomsten till banan, dock senast lördag kl 10.00, utkvittera instruktioner och övriga handlingar."
"Besiktning sker enligt följande: Fredag kl 18.00-22.00, lördag kl 07.00-11.00."
Men vad är detta? Det fina med B-race (som förra året) är ju att man åker dit och hem samma dag.![]()
Jag känner en viss motvilja inför att köra 50 mil fram och tillbaks till Linköping och skiljas från 600 kr i bensinpengar och 250 kr i extra dyngshyra av släp för att hämta några papper och besiktiga hojen. Detta gjordes på söndagens morgon förra året.Torkel skrev:Och vad är det som hindrar dig från att dyka upp på lördag mellan 07-11 då? Och hem lite senare samma dag?![]()
Nyteknik skrev:Jag känner en viss motvilja inför att köra 50 mil fram och tillbaks till Linköping och skiljas från 600 kr i bensinpengar och 250 kr i extra dyngshyra av släp för att hämta några papper och besiktiga hojen. Detta gjordes på söndagens morgon förra året.

Den är på 40cc så jag tror att det blir tufft på långrakan.Torkel skrev:Ta din mini-kawa och ställ upp i 125-400cc klassen vetja!

|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |