Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
HW skrev:I rutan "startnr" som funnits där hela tiden... laalalalalla![]()
näe, nu driver du med mig. den var INTE där i fredags.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HW skrev:I rutan "startnr" som funnits där hela tiden... laalalalalla![]()

fezt skrev:Ja vill va määä.... håkan kan ju inte bara "få" segern...![]()
Nej du när jag anmälde Peter fanns den inte där heller så det såanja skrev:näe, nu driver du med mig. den var INTE där i fredags.![]()

fezt skrev:Ja vill va määä.... håkan kan ju inte bara "få" segern...![]()

Goodstuff skrev:Bra! Fast jag akn ju inte vara träningsansvarig utan ska köra då...
Absolut!!håkan skrev:ansvarig fixat vettu! tur det finns folk som ställer upp på sånt här, eller hur Lotta?
//håkan
Goodstuff skrev:Jag :buga för Lotta
?
håkan skrev:Fredrik var nere på 54.4 på träningen förra veckan på kassa däck... här lär inte "fås" nåt gratis direkt!![]()
Neutral skrev:Den är på 40cc så jag tror att det blir tufft på långrakan.![]()
Nyteknik skrev:En CBR 400 RR är inte extremt högvarvig med dagens referensramar. Tror den är rödmarkerad vid 14.000 rpm. Finns lågmilare i Tyskland som inte sällan körts av tjejer eftersom sitthöjden är ganska låg. Oskruvad Honda = Få sena kvällar i garaget. Jag ska vinna 250 SP 2006 med en 10+ år gammal fyrtaktare!
![]()
fezt skrev:54tider räknas inte längre... låga 53r och höga 52
r... annars ingen seger
![]()
Webspy skrev:Inte då..... min 40cc tog sig runt på SM..... på kvällen.... på "ett antal" minuter.. med skakskador i händerna.... vi kanske ska införa ett alternativt C-rejs... 4varv=15 min !
HW skrev:Du har just blivit diskad på nästa tävling du anmäler dig till på Linköpings motoarstadion. Det är totalförbud mot depåfordon och definitivt förbud att köra på banan på kvällstid!![]()
/HW
Neutral skrev:Ja, vad gällde på SM:et egentligen? Man fick passa sig noga för att inte bli överkörd av alla scooters, de ovan nämnda körde hela tiden i depån men även många fler. Jag pratar mitt på dagen lördag och söndag, kan inte direkt ha saknats vittnen.
Jag hade läst det i inbjudan trots att jag inte deltog men de som gjorde det hade nog inte läst det då.HW skrev:Citat från reglementet:
Nöjes- och okynneskörning med sk minibikes och liknande motordrivna fordon är förbjuden på hela anläggningen. (4.1.1 i SR)
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |