illoco
Gudomlig sporthojare
- Gick med
 - 6 Jun 2015

- Hoj
 - TM en 250 19 suzuki gsx1428-82 honda cbr1100 Blackbird suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72

Inget av det jag skriver är smörja utan kan verifieras. Att rätta felaktiga påståenden är inte fel att göra. Att du känner dig träffad för att du har fel, eller vad det nu än må vara som grämer dig, är en annan femma som du får lära dig hantera.
Man behöver som sagt inte ha en utbildning i något ämne för att ha kunskap om det, speciellt när man i dag har tillgång till Internet där fakta och källor till sagd fakta finns. Alla kan läsa sig till kunskap om man vill. En utbildning, diplom eller certifikat är bara något som officiellt verifierar ens kunskaper.
Att någon bygger egna motorer är inte en garanti för att hen vet vad hen gör eller att hen använder rätt olja.
För att det är säkerhetsdatabladen som jag som konsument har tillgång till och där relevant information står om vilken grupp eller grupper basoljan som produkten innehåller. Jag skulle kunna köpa oljan och skicka in den för provtagning men den kostnaden vill inte jag stå för. Gör det själv vetja, så kommer du få svart på vitt vad oljan går för. Du kan sedan be mig om ursäkt.
Så fortsätt det är hur kul dom hälst