Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja att Max/Lone Rider/Brapz0r återigen väljer att sprida sin visdom på forumet gör det lite mer läsvärt.Äntligen tillbaka!
Nu kör vi!
Väcker du igelkottar och björnar också?Man måste väl starta hojen på vintern och gasa lite??Eller vad är ni för typ av känslokalla monster som klarar er utan det??

Har du björnar i garaget du måste mysa med? Skaffa hundVäcker du igelkottar och björnar också?
Eddie M citat: Har jag gått och lagt mig så har jag gått och lagt mig.........
Du har nog rätt verkar vara samma imbecill bakom samtliga nickJa att Max/Lone Rider/Brapz0r återigen väljer att sprida sin visdom på forumet gör det lite mer läsvärt.
3-4 mothugg, sedan "account delete knappen"Du har nog rätt verkar vara samma imbecill bakom samtliga nick
Verkar som personen har lämnat forumet dessutom
Ingen idé att ödsla energi på en sådan
Ai?Fattar inte vitsen med detta? Regga en profil och göra några kaxiga inlägg och vara besserwisser utan att kunna diskutera sedan radera allt efter någon dag.
ABNI? Artifificial but not intelligent...
Artificiell idioti?
Den tanken har slått mig. Men ser fortfarande inte vitsen med det
Konstigt är det iallafall.Den tanken har slått mig. Men ser fortfarande inte vitsen med det
Ingen vits med TV4 och SVT heller mer än att hjärntvätta folk.Den tanken har slått mig. Men ser fortfarande inte vitsen med det
Det fanns inget artificiellt med den idiotin…Artificiell idioti?
Eller samma incell med tennisarmbåge i 30 års åldern som bor i källaren hos sina föräldrarNu väntar vi bara på nästa världsmästare..![]()

Hondas böcker(som är gjorda för hela världen) brukar ofta säga 10w30. Dom flesta i Sverige kör med 10w40.Delsyntet 10w30
Ska ha nån olja i min Honda 125 4 takt
Såg nån på YouTube hällt i sån i sin.
Är det ända alternativet
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |
|