LASERKONTROLL E6 Vid Löddeköpinge

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
ARRITTOR
som rubriken dem stog iaf på bron vid borgebyavfasrten 15:30, hoppas de inte blev för dyrt för dig med den vita sporthojjen med liten skylt osv

Det är den tiden på året då polisen brukar titta fram och chansen att åka fast i en kontroll är som störst. För ett ca 2 veckor sedan såg jag ett helt gäng mc-poliser utanför polisstationen i Helsingborg. Brukar lugna ner sig i juni när folk har semester. Fram tills dess är det bra att ta det lite lugnare.

Jag såg dem också med laserkanonen uppe på bron, jag höll rätt hastighet vid tillfället så det kändes rätt lugnt.
Det verkar vara rätt mycket bågar ute idag, jag såg en Hypermotard och sen en streetfighter av okänd modell i Löddeköpinge och mötte två nyare Fireblade vid Saxtorp, samt en uppsjö gubbhojar av olika slag.

Det var Triump Road Show på Triumph Center idag med en massa provhojar. Som tur var tog vi småvägar när vi var ute och provkörde :hojraket

Jag såg dem också med laserkanonen uppe på bron, jag höll rätt hastighet vid tillfället så det kändes rätt lugnt.
Det verkar vara rätt mycket bågar ute idag, jag såg en Hypermotard och sen en streetfighter av okänd modell i Löddeköpinge och mötte två nyare Fireblade vid Saxtorp, samt en uppsjö gubbhojar av olika slag.

Ducati har sin nya återförsäljare i Löddeköpinge.

Kan tillägga att jag brukar dra ner farten just vid bron eftersom det är ett tacksamt ställe att sätta dit fortkörare. Genom åren är det många som förlorat körkortet just utanför Löddeköpinge.

Försöker hålla huvudet kallt tills dess att polisen tagit semester. Under sommarmånaderna brukar de hålla sig undan. Nu i april och maj verkar de vara väldigt aktiva. Det är likadant varje år.

Det var Triump Road Show på Triumph Center idag med en massa provhojar. Som tur var tog vi småvägar när vi var ute och provkörde :hojraket

Var också där och provade på lite. Som tur är valde jag också småvägarna för att flyga fram som en taliban :tummenupp

Ajdå, hoppas inte d va Jojje som blev tagen. Han skulle ut o köra idag. Men finns väl tonvis med vita hojar så hoppas att d inte va han. :tungan

Fanns en vit daytona bland lånehojarna, är inte helt omöjligt att det var en testpilot som fastnade i lejzårn..

Ajdå, hoppas inte d va Jojje som blev tagen. Han skulle ut o köra idag. Men finns väl tonvis med vita hojar så hoppas att d inte va han. :tungan

Nepp inte jag, hälsade snällt på farbrorn på den blåvita moppen när jag körde från Jonte. Fast då höll dem på o sätta upp kaffebord, o massa skumma kameror..:va

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back