Fik efter kl.21

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Finns det något bra fik som är öppet längre än till kl.21, med goda mackor och latte etc. som på Rosenhill?

Rosenhill stänger kl.21 och inser att jag inte hinner dit innan dom stänger.

Ta en långtur till "Rattugglan" (utanför Mariestad) där har dom goa mackor :)

Fjällgatan tror jag har öppet längre. Eller Cafe 60 på Sveavägen som aldrig verkar stänga.

Jo fjällgatan är fin men mackor kan jag inte påminna mig att de har, Rosenhills goda mackor + bra väg dit är väl det jag hänger upp mig på.

Ta en långtur till "Rattugglan" (utanför Mariestad) där har dom goa mackor :)

Hade du sagt Mariefred så hade det väl funka, Mariestad så blir klockan en del innan man är framme :D

Last edited:
Jo fjällgatan är fin men mackor kan jag inte påminna mig att de har, Rosenhills goda mackor + bra väg dit är väl det jag hänger upp mig på.

Hade du sagt Mariefred så hade det väl funka, Mariestad så blir klockan en del innan man är framme :D

Du får skynda dig, dom har öppet till 24:00 :D

Hur starkt fika sug har du igentligen? Verkar riktigt seriöst. Fyll en kamelväska med kaffe o glid runt hehe kan bli aningen varmt i början för att sedan bli pissljumet och slutligen iskallt. Ta med mackor i en matsäck hehe

Lycka till ;)

Hur starkt fika sug har du igentligen? Verkar riktigt seriöst. Fyll en kamelväska med kaffe o glid runt hehe kan bli aningen varmt i början för att sedan bli pissljumet och slutligen iskallt. Ta med mackor i en matsäck hehe

Lycka till ;)

Var grymt sugen på Rosenhill men missade med 15-20 min :6surkart

(Det kommer firman som missade att leverera grejerna ikväll att få höra imorgon!)

Nja, stanna på ett fik med gott kaffe etc. är mums

Kanske kan fråga på Rosenhill om de kan lägga ut en liten fika låda till dig :rolleyes:

Lite OT, men det känns som att många (bilister) stannar på sidan av vägen och fikar på bulten . Körde där idag och såg många bilar som stannat, och ett par där några satt precis bredvid vägen och fikade.

....Lite OT, men det känns som att många (bilister) stannar på sidan av vägen och fikar på bulten . Körde där idag och såg många bilar som stannat, och ett par där några satt precis bredvid vägen och fikade.
Bärplockare! Parkerar som riksproppar.
När dom börjar tackla av kommer svampmaffian:huvet

Finns det inte 1 taxifik på Malmskillnadsgatan? Precis där rulltrappan går ned till T-banan Hötorget?

Malmskillnadsgatan? Man kanske får dåliga ideér där men kanske är gratis när man glider upp med MC :tuttar

Gick ju bra det här, hör att det regnar ute nu men jag mörkerkörning och lite regn ska väl inte hindra en.

Kanske kan fråga på Rosenhill om de kan lägga ut en liten fika låda till dig :rolleyes:

Du skulle tipsat om det innan kl.21! :näsblod

Last edited:
Fjällgatan stänger 23 idag (var just där)

dom har tex mackor med brie+salami , tonfisk röra.

Rosenhill har räkmackor men ingen utsikt.

Finns det inte 1 taxifik på Malmskillnadsgatan? Precis där rulltrappan går ned till T-banan Hötorget?

Tänkte du på café Europa så slog det igen för jättelänge sen.
Däremot har du ett taxifik vid Rosenlunds sjukhus och ett vid fridhemsplan.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back