GSXR1100R
The older i get the faster i was
Grattis på föllsedan tant Yasha, vassegoast här får du en ny video på www.ketogan.com 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Yasha skrev:*hmpf* Vet inte om jag ska tacka när du är så dum och kallar mig för tant, men OK då...
Tack, tack!![]()
Men du! Att du inte somnade där bakom?!? Det gjorde ju nästan jag där ett tag...![]()
Det blev ju en Åsa-Yasha-GSXR1100R-egofilm!![]()
Musiken var ju kul! I want to ride my bicycle...
Ädit:stvafle

Freppa skrev:Well... Förstavalet av musik - "Fat Bottomed Girls", var ju också skojsigt...![]()
![]()

Yasha skrev:Jag valde att ignorera denna skymf... GSXR1100R är inte att lita på! Jag lovar att han har legat och fnissat HELA natten!!!
![]()
Freppa skrev:Du, jag har spenderat två semestrar och en helg med den mannen - jag VET att han inte är att lita på!
Förresten fnissar inte Micke. Han "harr harr harr":ar.
Åsa skrev:He has done it again!Kul film.
Men den där sista nyheten; "Yasha & Åsa omkörda av GasarSaktaXR1100Räjsing" såg jag inget av på filmen. Nu har du väl ändån drömt igen Micke
Snällt av dig Yasha att släppa förbi Micke på rakan, så att han inte förlorar ALL sin manlighet![]()
Tackar & glöm nu inte att gratta tant Yasha på sin föllsedag, hurra hurra hurraLazy skrev:Yeah!! Vilken kalas rulle speciellt på slutet.....![]()

Tackar & glöm nu inte att gratta tant Yasha på sin föllsedag, hurra hurra hurra
GSXR1100R skrev:Sanningen svider som sagt, Yasha väntade in mig och sen glömde jag bort att jag skulle filma![]()
Men nu på Lördag så åker kameran på igen, denna gång på Missilen så nu får du gasa lite Åsa![]()
Även Diabolo & Fixx kommer att filma![]()

Åsa skrev:Då kan vi nästa beteckna Knudan som Sveriges svar på Hollywood![]()
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |