Yasha & Åsa Ze Movie

*hmpf* Vet inte om jag ska tacka när du är så dum och kallar mig för tant, men OK då...

Tack, tack! :hej

Men du! Att du inte somnade där bakom?!? Det gjorde ju nästan jag där ett tag... :rodnar

Det blev ju en Åsa-Yasha-GSXR1100R-egofilm! :D

:tummenupp Musiken var ju kul! I want to ride my bicycle... :crash

Ädit:stvafle

Last edited:
Yasha skrev:
*hmpf* Vet inte om jag ska tacka när du är så dum och kallar mig för tant, men OK då...

Tack, tack! :hej

Men du! Att du inte somnade där bakom?!? Det gjorde ju nästan jag där ett tag... :rodnar

Det blev ju en Åsa-Yasha-GSXR1100R-egofilm! :D

:tummenupp Musiken var ju kul! I want to ride my bicycle... :crash

Ädit:stvafle

Oh, won't you take me home tonite, Oh, Down beside your red fire light, Oh, you gonna give it all you got, fat bottomed girls you make the rocket world round...

:D

Jag hoppas att ni är riktigt nöjda nu när ni har fått en egen egorulle, att köra på Knudan när jag är med och filmar kan vara riskabelt, man vet aldrig vad jag fulklipper på nätterna, jag är långsam på banan men snabb med klippningarna :crash

Freppa skrev:
Well... Förstavalet av musik - "Fat Bottomed Girls", var ju också skojsigt... :D ;)
:mad: Jag valde att ignorera denna skymf... GSXR1100R är inte att lita på! Jag lovar att han har legat och fnissat HELA natten!!! :fatta!

Yasha skrev:
:mad: Jag valde att ignorera denna skymf... GSXR1100R är inte att lita på! Jag lovar att han har legat och fnissat HELA natten!!! :fatta!

Du, jag har spenderat två semestrar och en helg med den mannen - jag VET att han inte är att lita på! :D
Förresten fnissar inte Micke. Han "harr harr harr":ar.

Freppa skrev:
Du, jag har spenderat två semestrar och en helg med den mannen - jag VET att han inte är att lita på! :D
Förresten fnissar inte Micke. Han "harr harr harr":ar.

Just det här fnissas inte, jag har abstrakta klipp ifrån Old Gixxer Tour 2003 som dessvärre är barnförbjudna :rolleyes:

He has done it again! :tummenupp Kul film.
Men den där sista nyheten; "Yasha & Åsa omkörda av GasarSaktaXR1100Räjsing" såg jag inget av på filmen. Nu har du väl ändån drömt igen Micke :)

Snällt av dig Yasha att släppa förbi Micke på rakan, så att han inte förlorar ALL sin manlighet :D

Åsa skrev:
He has done it again! :tummenupp Kul film.
Men den där sista nyheten; "Yasha & Åsa omkörda av GasarSaktaXR1100Räjsing" såg jag inget av på filmen. Nu har du väl ändån drömt igen Micke :)

Snällt av dig Yasha att släppa förbi Micke på rakan, så att han inte förlorar ALL sin manlighet :D

Sanningen svider som sagt, Yasha väntade in mig och sen glömde jag bort att jag skulle filma :rolleyes:
Men nu på Lördag så åker kameran på igen, denna gång på Missilen så nu får du gasa lite Åsa ;)

Även Diabolo & Fixx kommer att filma :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Sanningen svider som sagt, Yasha väntade in mig och sen glömde jag bort att jag skulle filma :rolleyes:
Men nu på Lördag så åker kameran på igen, denna gång på Missilen så nu får du gasa lite Åsa ;)

Även Diabolo & Fixx kommer att filma :tummenupp

Då kan vi nästa beteckna Knudan som Sveriges svar på Hollywood :D

Grattis Yasha! är det 25årsdagen ännu ett år?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back