Yasha & Åsa Ze Movie

GSXR1100R skrev:
BKK = Burna, Klota kurs :D Heda är inavel ifån Lappland så han kan inte skilja på SMC dagar och friträning, jag citerar Heda:

Dä ba å gasa å sänn så få man knö se i kurva...

Vem stoppade en krona i dig då?

Fick du inge smisk av din pojkvän inatt?

Tom Byron skrev:
Vem stoppade en krona i dig då?

Fick du inge smisk av din pojkvän inatt?

Yasha berättade om dina sexuella avvikelser, kom ur garderoben nu Heda :hej

Kung Hallibabb skrev:
Det är samma plugg som den skitiga olja rinner ur motorn.

kan nog kalla det med en Buttplugg.

Skillnaden om du använder en "bottenplugg" istället för buttplugg i våra sexuellt avvikande kretsar är att du ser ifall du ätit tillräckligt med järn. (som då isådana fall fastnar på magneten)

Sedan är det inte samma njutning när det sitter gäng på den.....

Tom Byron skrev:
Åhh, berätta så ALLA får veta!!!!!!!!

Buttplugged by Mcbudet, du kör hoj för att få träffa snygga killar i läder, vi sågs på en Gay bar i centrala Sandviken förra året (vad gjorde jag där?) du dansade med en annan...
:(

Kung Hallibabb skrev:
Det är samma plugg som den skitiga olja rinner ur motorn.

kan nog kalla det med en Buttplugg.
Förstod jag väl att du menade! :p Men nå'n så'n sitter det inte på min hoj! Den där töntiga saken som man måste ta bort för att få ut all olja, sitter liksom på sidan på min älskling. Så det ska vara riktigt krångligt att få ut skräpet... :mad:

Buttpluggs, det är grejer det! De använder vi att sätta därbak! :o I dämparen alltså, för att få ner ljudnivån tillfälligt då våra älsklingar inte uppskattas lika mycket överallt... :(

:crash

Yasha skrev:
Förstod jag väl att du menade! :p Men nå'n så'n sitter det inte på min hoj! Den där töntiga saken som man måste ta bort för att få ut all olja, sitter liksom på sidan på min älskling. Så det ska vara riktigt krångligt att få ut skräpet... :mad:

Buttpluggs, det är grejer det! De använder vi att sätta därbak! :o I dämparen alltså, för att få ner ljudnivån tillfälligt då våra älsklingar inte uppskattas lika mycket överallt... :(

:crash

Värkar som alla "Buttplugg" skall va där skiten kommer ut. borde heta shitplugg i stället. :p

GSXR1100R skrev:
Buttplugged by Mcbudet, du kör hoj för att få träffa snygga killar i läder, vi sågs på en Gay bar i centrala Sandviken förra året (vad gjorde jag där?) du dansade med en annan...
:(

Mäh, du skrev ju att det var någe sexuellt avvikande, det där är ju vardag för mig

Naah, fick du inte dansa. Banta 15kg å fixa lite solbränna till nästa gång så kanske du har en chans........ *tipsar*

Nu har Heda och Micke spammat sönder min och Åsas idolfilmstråd, juh!!! :crash

Och, nä iiiingen annan har skrivit nååågot onödigt i den här tråden inte! :fakta

Tom Byron skrev:
Mäh, du skrev ju att det var någe sexuellt avvikande, det där är ju vardag för mig

Naah, fick du inte dansa. Banta 15kg å fixa lite solbränna till nästa gång så kanske du har en chans........ *tipsar*
Åkej jag börjar banta i morgon :hej

Yasha skrev:

Och, nä iiiingen annan har skrivit nååågot onödigt i den här tråden inte! :fakta

Skitsnack vi spammar inte :fakta vi diskuterar seriösa sexuella böjelser :crash

Yasha skrev:

HAN började........ :fakta

Jag kan sudda...... :tummenupp Det var ändå bara grundlösa inlägg om ingenting!

GSXR1100R skrev:
Skitsnack vi spammar inte :fakta vi diskuterar seriösa sexuella böjelser :crash

Vardag för mig, böjelser för dig :crash
Det här leder ingen vart förutom att du blir mera avundsjuk....

Jag hoppar av här.........
PM om du vill ha tips så kan jag leda dig genom livets frestelser och avvikelser.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back