Yasha & Åsa Ze Movie

GSXR1100R skrev:
Tackar & glöm nu inte att gratta tant Yasha på sin föllsedag, hurra hurra hurra :bow
Jag får tacka för alla gratulationer! :rodnar

Särskilt KetogaN borde ha ett pris för att han gissade absolut närmast min mentala ålder! :bow

KRAAAM på er!

Och visst är han lite gullig, GSXRRRRRRR, när han gör narr av oss så här offentligt?!? :crash

Yasha skrev:
Jag får tacka för alla gratulationer! :rodnar

Särskilt KetogaN borde ha ett pris för att han gissade absolut närmast min mentala ålder! :bow

KRAAAM på er!

Och visst är han lite gullig, GSXRRRRRRR, när han gör narr av oss så här offentligt?!? :crash

Filmen e ju missvisande, du hade lite mera phet tempo på MIDLANDA iaf :fakta HÄr sitter du ju å tourar ju!!! Hade du glömt handväskan hängandes på chocken eller nått?? :rodnar

Grattis!!

Tom Byron skrev:
Filmen e ju missvisande, du hade lite mera phet tempo på MIDLANDA iaf :fakta HÄr sitter du ju å tourar ju!!! Hade du glömt handväskan hängandes på chocken eller nått?? :rodnar

Grattis!!

Jaja, gnäll lagom du, store guru! :mad: Tror du verkligen att GSXR*GRRRRRRRR* tar med de filmsnuttar som bevisar att han blev STYGGT frånkörd av en tjej? Va?!? :smasha

/Tant Vera (som tourar järnet på RR-banorna runtom i Sverige!)

Yasha skrev:
Jaja, gnäll lagom du, store guru! :mad: Tror du verkligen att GSXR*GRRRRRRRR* tar med de filmsnuttar som bevisar att han blev STYGGT frånkörd av en tjej? Va?!? :smasha

/Tant Vera (som tourar järnet på RR-banorna runtom i Sverige!)

:4skrika Jag gnäller inte :4skrika :fatta!

EDIT:Det jag menade var att det ser ut som det går fortare på riktigt, du sitter ju inte i "attack"-ställning som du gjorde när du pressade duktigt i Norrland ju!

Last edited:
:lol Nej, jag VET!!! :hej

Jag sitter nog och funderar på om jag ska ta fram stickningen när jag rättar till visiret i ingången till en kurva... :p Stoppklossar till kåphojar BORDE ju ha vett att FLYTTA PÅ SIG när det kommer en motard farandes, eller?!? :6surkart

:1pajas

Vi FICK faktiskt inte köra om annat än på rakan och föråkaren satte tempot, OK? :rodnar

Yasha skrev:

Jag sitter nog och funderar på om jag ska ta fram stickningen när jag rättar till visiret i ingången till en kurva... :p Stoppklossar till kåphojar BORDE ju ha vett att FLYTTA PÅ SIG när det kommer en motard farandes, eller?!? :6surkart

Vi FICK faktiskt inte köra om annat än på rakan och föråkaren satte tempot, OK? :rodnar

Aha, tacka vet jag tre i bredd i kurvorna :fakta

Yasha skrev:

Sorry att jag bromsklotsade dig :( Ska försöka hålla undan nästa gång. Eller helt enkelt öka så att du får en match på banan ;) Vi får planera in nästa gemensamma bankörning snart tycker jag :tummenupp

Edit: stavvfell, heter klots, inte kloss kom jag på...

:whip

Inte då! Jag bara retas lite med dig, gumman! :tummenupp
Blev ju själv glatt överraskad när jag upptäckte att inte alla körde ifrån MIG!

Det är klart vi ska köra mer bana ihop! Team Lilltösen skulle ju utökas med 100% eller hur var det?!? :crash

Yasha skrev:
:whip

Inte då! Jag bara retas lite med dig, gumman! :tummenupp
Blev ju själv glatt överraskad när jag upptäckte att inte alla körde ifrån MIG!

Det är klart vi ska köra mer bana ihop! Team Lilltösen skulle ju utökas med 100% eller hur var det?!? :crash

Så var det ja :tummenupp
Huvudteamnamnet är förståss Team W-motoracing.se :rock

Edit: Du VAR snabbare än mig :fakta Syns tydligt på filmen. Men jag får ju som sagt helt enkelt öka så att du inte kör om mig. Eller så sparkar jag på dig när du kör om mig i kurvorna :crash

Blanda inte ihopa friträning med BKK, syftet med BKK är att bli en säkrare pilot, inte att lägga feta varvtider, kör försiktigt i den stygga trafiken :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Blanda inte ihopa friträning med BKK, syftet med BKK är att bli en säkrare pilot, inte att lägga feta varvtider, kör försiktigt i den stygga trafiken :tummenupp

Har du gått och blivit trafikpolis nu eller?!?!? ;)

GSXR1100R skrev:
Messerschmidt!!! :fatta!

Vi ska nog hitta en lämplig lekplats! :fakta :7peta

:rock

Kung Hallibabb skrev:
Hummm.. är det nu vi skall komma med moral snacket ?

Nä, behövs inte :D

Och förresten så kör jag inte hoj i trafiken längre ;) Har insett att det är på tok för farligt. Och så är det bara så jäkla kul att köra bana :tummenupp

Åsa skrev:
Nä, behövs inte :D

Och förresten så kör jag inte hoj i trafiken längre ;) Har insett att det är på tok för farligt. Och så är det bara så jäkla kul att köra bana :tummenupp

Hahahaha hålller med dig där.. gör inte alls så ont att lägga sig i sandfållan o mysa lite

Yasha skrev:
Messerschmidt!!! :fatta!

Vi ska nog hitta en lämplig lekplats! :fakta :7peta

:rock

BKK = Burna, Klota kurs :D Heda är inavel ifån Lappland så han kan inte skilja på SMC dagar och friträning, jag citerar Heda:

Dä ba å gasa å sänn så få man knö se i kurva...

1. Behövs ingen moralpredikan, vi skötte oss alldeles UTMÄRKT exemplariskt i fredags och ingen av oss kör gata, så det så! :fakta

2. Sandfållor är utmärkta uppfinningar! Så länge man inte ligger i dem... jag pratade med ytterligare en på Midlanda i lördags :rodnar

3. Heda är KUNGEN! :bow :bow :bow Heda RÅKKAR! :rock
INGEN pratar annat än vackra ord om honom. Oh Heda, du store moppeguru! Ooops, fel tråd, men GSXXXXXR*#%&*" hånar min idol... :whip

:D

Ädit: Nästa år ska jag banne mig wheela på rakan! :rock :notme

Last edited:
Aaaa ni var duktiga o skötte er kalasbra.

Yasha skrev:
1. Behövs ingen moralpredikan, vi skötte oss alldeles UTMÄRKT exemplariskt i fredags och ingen av oss kör gata, så det så! :fakta

2. Sandfållor är utmärkta uppfinningar! Så länge man inte ligger i dem... jag pratade med ytterligare en på Midlanda i lördags :rodnar

3. Heda är KUNGEN! :bow :bow :bow Heda RÅKKAR! :rock
INGEN pratar annat än vackra ord om honom. Oh Heda, du store moppeguru! Ooops, fel tråd, men GSXXXXXR*#%&*" hånar min idol... :whip

:D

Ädit: Nästa år ska jag banne mig wheela på rakan! :rock :notme

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back