Filmen e ju missvisande, du hade lite mera phet tempo på MIDLANDA iaf HÄr sitter du ju å tourar ju!!! Hade du glömt handväskan hängandes på chocken eller nått??
Filmen e ju missvisande, du hade lite mera phet tempo på MIDLANDA iaf HÄr sitter du ju å tourar ju!!! Hade du glömt handväskan hängandes på chocken eller nått??
Jaja, gnäll lagom du, store guru! Tror du verkligen att GSXR*GRRRRRRRR* tar med de filmsnuttar som bevisar att han blev STYGGT frånkörd av en tjej? Va?!?
/Tant Vera (som tourar järnet på RR-banorna runtom i Sverige!)
Jaja, gnäll lagom du, store guru! Tror du verkligen att GSXR*GRRRRRRRR* tar med de filmsnuttar som bevisar att han blev STYGGT frånkörd av en tjej? Va?!?
/Tant Vera (som tourar järnet på RR-banorna runtom i Sverige!)
EDITet jag menade var att det ser ut som det går fortare på riktigt, du sitter ju inte i "attack"-ställning som du gjorde när du pressade duktigt i Norrland ju!
Jag sitter nog och funderar på om jag ska ta fram stickningen när jag rättar till visiret i ingången till en kurva... Stoppklossar till kåphojar BORDE ju ha vett att FLYTTA PÅ SIG när det kommer en motard farandes, eller?!?
Vi FICK faktiskt inte köra om annat än på rakan och föråkaren satte tempot, OK?
Jag sitter nog och funderar på om jag ska ta fram stickningen när jag rättar till visiret i ingången till en kurva... Stoppklossar till kåphojar BORDE ju ha vett att FLYTTA PÅ SIG när det kommer en motard farandes, eller?!?
Sorry att jag bromsklotsade dig Ska försöka hålla undan nästa gång. Eller helt enkelt öka så att du får en match på banan Vi får planera in nästa gemensamma bankörning snart tycker jag
Edit: stavvfell, heter klots, inte kloss kom jag på...
Så var det ja
Huvudteamnamnet är förståss Team W-motoracing.se
Edit: Du VAR snabbare än mig Syns tydligt på filmen. Men jag får ju som sagt helt enkelt öka så att du inte kör om mig. Eller så sparkar jag på dig när du kör om mig i kurvorna
1. Behövs ingen moralpredikan, vi skötte oss alldeles UTMÄRKT exemplariskt i fredags och ingen av oss kör gata, så det så!
2. Sandfållor är utmärkta uppfinningar! Så länge man inte ligger i dem... jag pratade med ytterligare en på Midlanda i lördags
3. Heda är KUNGEN! Heda RÅKKAR!
INGEN pratar annat än vackra ord om honom. Oh Heda, du store moppeguru! Ooops, fel tråd, men GSXXXXXR*#%&*" hånar min idol...
1. Behövs ingen moralpredikan, vi skötte oss alldeles UTMÄRKT exemplariskt i fredags och ingen av oss kör gata, så det så!
2. Sandfållor är utmärkta uppfinningar! Så länge man inte ligger i dem... jag pratade med ytterligare en på Midlanda i lördags
3. Heda är KUNGEN! Heda RÅKKAR!
INGEN pratar annat än vackra ord om honom. Oh Heda, du store moppeguru! Ooops, fel tråd, men GSXXXXXR*#%&*" hånar min idol...