Yasha & Åsa Ze Movie

Yasha skrev:
Varför det?!? :confused:

Nu är du väl elak... :( Den är ju kul juh!!! :fakta

Filmen har ingenting med denna tråd att göra, ser du nån som e Gay i filmen kanske va va va?

Ibland så går det överstyr med trådar och då är det lättare att göra såhär, jag lägger in en film ifrån Blue Oyster istället, passar bättre till dagen tema.

Yasha skrev:

Håll mig utanför den diskussionen, pliiiiz... :rodnar

:whip

Det är ju du tydligen som skvallrat, så nu en gxsr1100r sugen på att få veta allt ju.

Vad har du satt igång, du har dragit fram känslor ur killen som satt lååååååååångt in å var förträngda.

Hur ska det här sluta :D

GSXR1100R skrev:
Filmen har ingenting med denna tråd att göra, ser du nån som e Gay i filmen kanske va va va?

Ibland så går det överstyr med trådar och då är det lättare att göra såhär, jag lägger in en film ifrån Blue Oyster istället, passar bättre till dagen tema.
Öööhh... nä?!?

Du är sjuk, Micke, allvarligt sjuk! Jag skulle ha litat på Åsa i det avseendet... :1pajas

Låt du filmen vara kvar på Ketos sida och så lägger du upp din ostron-film någon annanstans istället! :fakta

Tom Byron skrev:
Det är ju du tydligen som skvallrat, så nu en gxsr1100r sugen på att få veta allt ju.

Vad har du satt igång, du har dragit fram känslor ur killen som satt lååååååååångt in å var förträngda.

Hur ska det här sluta :D
Jag SÄGER ju att jag är oskyldig! Det är din intressen-text som är roten till allt ont! :fatta!

Yasha skrev:

Du är sjuk, Micke, allvarligt sjuk! Jag skulle ha litat på Åsa i det avseendet... :1pajas

Smicker & fjäsk men åkej då, jag låter filmen ligga kvar :gråta

GSXR1100R skrev:
Smicker & fjäsk men åkej då, jag låter filmen ligga kvar :gråta
Oh, du egendomlige GSXR1100R, du allsmäktige tankfilmare och framförare av gammelgixxer med grace. Snääääälla, kan du inte låta den ofantligt välredigerade och på alla sätt och vis med sanningen överensstämmande dokumentären om Yasha och Åsa, ligga kvar för allmän beskådan på KetogaNs förträffliga hemsida?

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Yasha skrev:
Oh, du egendomlige GSXR1100R, du allsmäktige tankfilmare och framförare av gammelgixxer med grace. Snääääälla, kan du inte låta den ofantligt välredigerade och på alla sätt och vis med sanningen överensstämmande dokumentären om Yasha och Åsa, ligga kvar för allmän beskådan på KetogaNs förträffliga hemsida?

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Men till nästa movie kan ni väl hänga handväskorna i depån........... right?

Så ska jag å Micke fixa lite "bonusmaterial" .............. fast han vet inte om det än............ *myser*

GSXR1100R skrev:
Jäklar jag trodde att detta va en pm tråd som bara du & jag kunde läsa, nu har alla läst sanningen och garderobsdörren är stängd och gått i bak-lås (va fan e ett bak-lås) hur kommer man in i straight garderoben igen, jag vill ha tips :(

Tom Byron skrev:
E det killen på bilden eller han som håller i kameran som e Gay??
Som det redan har diskuterats i en annan tråd så är det endast den som tar emot som e Gay, leverantören kan va straight, Bi eller vad som helst.

Förstår inte varför du tillber GSXR1100R Yasha, han har ingen som helst möjlighet att ändra på innehållet på ketogan.com mer än att ladda upp mer film.. det som ligger där, ligger där tills jag gör nått åt det.. :D

Gammelmicke.. försök ta bort filmen nu då.. I doubledare you.. ;)

/KetogaN

Last edited:
KetogaN skrev:
Förstår inte varför du tillber GSXR1100R Yasha, han har ingen som helst möjlighet att ändra på innehållet på ketogan.com mer än att ladda upp mer film.. det som ligger där, ligger där tills jag gör nått åt det.. :D

/KetogaN

Fan åxå du lovade ju att hålla näbben :mad:

KetogaN skrev:

/KetogaN

Alltså:

Ära och glamour till KetogaN, som räddar en motardflikkas heder och står upp för de små på SH! :bow :bow :bow :bow :bow

*PUSS* på nosen :hej

Yasha skrev:
Alltså:

Ära och glamour till KetogaN, som räddar en motardflikkas heder och står upp för de små på SH! :bow :bow :bow :bow :bow

*PUSS* på nosen :hej

Jaha ja nu får Kato all credit för det som jag gjorde, typiskt av honom att knycka mina filmer ;)

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back