Kung Hallibabb
Ny medlem
Same Same but different.Yasha skrev:Same shit, different place?!?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Same Same but different.Yasha skrev:Same shit, different place?!?![]()
Ja, DET vill jag inte veta något av!GSXR1100R skrev:Skitsnack vi spammar intevi diskuterar seriösa sexuella böjelser
![]()

Yasha skrev:Varför det?!?![]()
Nu är du väl elak...Den är ju kul juh!!!
![]()
Yasha skrev:
Håll mig utanför den diskussionen, pliiiiz...![]()
![]()
Öööhh... nä?!?GSXR1100R skrev:Filmen har ingenting med denna tråd att göra, ser du nån som e Gay i filmen kanske va va va?
Ibland så går det överstyr med trådar och då är det lättare att göra såhär, jag lägger in en film ifrån Blue Oyster istället, passar bättre till dagen tema.
Jag SÄGER ju att jag är oskyldig! Det är din intressen-text som är roten till allt ont!Tom Byron skrev:Det är ju du tydligen som skvallrat, så nu en gxsr1100r sugen på att få veta allt ju.
Vad har du satt igång, du har dragit fram känslor ur killen som satt lååååååååångt in å var förträngda.
Hur ska det här sluta![]()

Yasha skrev:
Jag SÄGER ju att jag är oskyldig! Det är din intressen-text som är roten till allt ont!![]()
Yasha skrev:
Du är sjuk, Micke, allvarligt sjuk! Jag skulle ha litat på Åsa i det avseendet...![]()

Oh, du egendomlige GSXR1100R, du allsmäktige tankfilmare och framförare av gammelgixxer med grace. Snääääälla, kan du inte låta den ofantligt välredigerade och på alla sätt och vis med sanningen överensstämmande dokumentären om Yasha och Åsa, ligga kvar för allmän beskådan på KetogaNs förträffliga hemsida?GSXR1100R skrev:Smicker & fjäsk men åkej då, jag låter filmen ligga kvar![]()

Yasha skrev:Oh, du egendomlige GSXR1100R, du allsmäktige tankfilmare och framförare av gammelgixxer med grace. Snääääälla, kan du inte låta den ofantligt välredigerade och på alla sätt och vis med sanningen överensstämmande dokumentären om Yasha och Åsa, ligga kvar för allmän beskådan på KetogaNs förträffliga hemsida?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tom Byron skrev:Men till nästa movie kan ni väl hänga handväskorna i depån........... right?
---------> Heda-gurunGSXR1100R skrev:Jäklar jag trodde att detta va en pm tråd som bara du & jag kunde läsa, nu har alla läst sanningen och garderobsdörren är stängd och gått i bak-lås (va fan e ett bak-lås) hur kommer man in i straight garderoben igen, jag vill ha tips![]()
GSXR1100R skrev:
Som det redan har diskuterats i en annan tråd så är det endast den som tar emot som e Gay, leverantören kan va straight, Bi eller vad som helst.Tom Byron skrev:E det killen på bilden eller han som håller i kameran som e Gay??

rust29 skrev:Respekt till GSXR1100R och KetogaN för filmerna - jädrigt läckra![]()
![]()
![]()
![]()

KetogaN skrev:Förstår inte varför du tillber GSXR1100R Yasha, han har ingen som helst möjlighet att ändra på innehållet på ketogan.com mer än att ladda upp mer film.. det som ligger där, ligger där tills jag gör nått åt det..![]()
Gammelmicke.. försök ta bort filmen nu då.. I doubledare you..![]()
/KetogaN
GSXR1100R skrev:Fan åxå du lovade ju att hålla näbben![]()
KetogaN skrev:Förstår inte varför du tillber GSXR1100R Yasha, han har ingen som helst möjlighet att ändra på innehållet på ketogan.com mer än att ladda upp mer film.. det som ligger där, ligger där tills jag gör nått åt det..![]()
Gammelmicke.. försök ta bort filmen nu då.. I doubledare you..![]()
/KetogaN

Yasha skrev:Alltså:
Ära och glamour till KetogaN, som räddar en motardflikkas heder och står upp för de små på SH!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*PUSS* på nosen![]()
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |