Vad för böter för testkörning med kraschkåpor på allmän väg?

Haha ja visst är det en vecka kvar :) Killen som har mina gaffelben och ska skruva i öhlinarna är i Brno och äcklar sig. Dom sista delarna jag saknar för att skruva ihop cykeln är i skrivandets stund hos lelles i Uppsala och ska skickas under dagen. Själv ska jag till Norge o jobba på söndag och kommer hem torsdag kväll :)

Ska bli intressant och se om man hinner till föraranmälan på fredag eller om jag får satsa på Lördag och Söndag istället..

Ändå känndes det som att man var ute i rätt tid när man började skruva efter nyår :död

Lite ont om tid kanske men fullt möjligt om delarna kommer hem tid. Ska du gå steg 5 eller 6 på söndagen?

Lite ont om tid kanske men fullt möjligt om delarna kommer hem tid. Ska du gå steg 5 eller 6 på söndagen?

Ja allt är möjligt bara intresse finns. Delarna kommer nog vänta på mig när jag kommer hem på Torsdag och gaffelbenen kommer nog bara vara att montera då han som hjälper mig med Cartridget är hemma igen på söndag!!

På söndagen blir det Steg 5 ser att även du ska köra samma :) Har du bokat depåbox eller satsar du på att stå ute?

Ja allt är möjligt bara intresse finns. Delarna kommer nog vänta på mig när jag kommer hem på Torsdag och gaffelbenen kommer nog bara vara att montera då han som hjälper mig med Cartridget är hemma igen på söndag!!

På söndagen blir det Steg 5 ser att även du ska köra samma :) Har du bokat depåbox eller satsar du på att stå ute?

Sann optimist som man är så räknar jag med att solen skiner :rolleyes:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...