Antar att det är fler än jag som sitter och letar delar till hojen nu i höst mörkret
Vad jag redan har köpt är ett bazzaz kit med tc och qs. Köpte det för att få qs, tcn och fuel control räknar jag som att jag fick med på köpet
. Dock så kollade jag med rg och de vill ha 4000 kr för att mappa hojen med bazzaz vilket jag tyckte var rätt mycket! Speciellt med tanke på att nästan allt är original på hojen och har egentligen inga problem med effektkurvan. Men går i tankarna på att skaffa factory pro trattar och ta ur katen. Men hur mycket effekt kan jag skrämma ur hojen innan original avgassystemet stryper? Känns ju som att det första folk gör är att byta till ett helsystem och det måste väl finnas en anledning till det? Dock så är det inget jag vill göra för jag vill inte ha problem med ljudet vid bankörningar!
Om man skulle bara monterar på bazzaz utan att mappa eller lägga in egen map kommer hojen gå som tidigare eller blir det skillnad? Tex att den kommer gå för fett/snålt?
Vad ska ni själva göra med era hojar till nästa säsong?

Om man skulle bara monterar på bazzaz utan att mappa eller lägga in egen map kommer hojen gå som tidigare eller blir det skillnad? Tex att den kommer gå för fett/snålt?
Vad ska ni själva göra med era hojar till nästa säsong?