Skönt, första turen för i år avklarad...

redone2006

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2012
Hoj
kawasaki z750 abs
nu kan man till och med åka lite i södermanland....va ute lite idag med hojen runt gnesta....inga problem på dom större vägarna...2 plusgrader. nån mer som kört idag?

20130224_124213.jpg

Provade bulten idag. Skulle svänga upp för backen mot pålamalm, slutade med bredställ genom nästan hela svängen. Då vände jag och åkte hem igen :glömdet.

Börnat sjöis. Backdäcket är för dåligt för att det ska vara kul på riktigt.

drog min första åktur för iår idag!! 5 grader å på dom flesta håll torr asfalt:D Kan säga att det var det goaste jag gjort på ett tag :D
OCH att bilisterna inte var med på att det skulle komma en hojj förbi dom!!! blev nästan påkörd av en som inte kollade döda vinkeln när hon skulle köra ut från fickparkering,,, hon såg väl en bil i backspegeln å efter den åkt förbi drog hon ut, men där kom jag å skrämde henne haha..:crash

9 grader som mest i Norrtälje idag, suget har aldrig vart så stort som idag att få köra..

När jag kom hem idag var snön borta från i stort sett hela vägen här... Så jag tog spettet och gick lös på snön/isen på garageuppfarten för den hade banne mig inte smält nåt. Imorgon/fredag blir det att köra hoj, och därmed basta.

är fruktansvärt avensjuk! Jag vågar inte riktigt än. går och tittar på hojen hela tiden när jag är på jobbet(har förvarat hojen där under vintern).

Fan, man kanske skulle göra ett försök. Överlever man bara de första 50 meterna med oplogad isig privat väg så är det ju lugnt sen.

Husaberg = vintervila = slicks. Inte nästa år dock=) varit ute för tidigt flera år i rad och lagt omkull... fint väglag där solen ligger sen hittar man en rondell i skugga.... Första åkturen i år ska vara rustad för krig!

Härligt :tummenupp Grymt sugen då vägarna såg riktigt kalas ut men är skraj för vad saltet kan göra med min pärla :gnissla

Suget efter att köra finns det obegränsat av, men med sand, vatten från snön som smälter, salt o annat skit väntar jag ett tag till. Värdelöst att ligga på de större vägarna med då moln av skit sprutar efter lastbilarna o gör snygga stenskott på Bettan. Nä har hon stått inne hela vintern ska jag ge henne den kärlek att slippa denna skiten med.

20130228_171349.jpgTog en sväng hemma i Täby igår faktiskt. :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...