Pågående radarkontroll i Malmö.

Alltid bra med såna här varningar, men man önskar ju att det fanns något forum/grupp som var till för endast sådana här varningar. Är med i en på fejjan men det är ju inte alltid den tar allt.

Alltid bra med såna här varningar, men man önskar ju att det fanns något forum/grupp som var till för endast sådana här varningar. Är med i en på fejjan men det är ju inte alltid den tar allt.

Ett annat alternativ är att hålla skyltad fart och båda däcken i backen. :smasha

Appen Waze är bra för sånt här, finns både till Android och Ios.

Hade inte Trafikverket varit så ruskigt fartblinda hade det bara varit påverkade lowlives som hade behövt Waze och jag tror inte de hade varnat varandra så värst ofta.

Hade varit gött om det var så men det är nästan som uppfinningsrikedomen följer med missbruket. Det var inte så våldsamt längesen jag läste om att det fanns forum där de varnade varandra. Twitter, Instagram eller vad det nu var?

Kommer alltid att tänka på det rattfyllot som körde ihjäl en motorcyklist utanför Mörrum när ämnet kommer upp. Avfarten vid Elleholm, han hade inte en suck.

Hennes suparkompisar brukade ta nyckeln av henne men hon överlistade dem med reservnyckel...och ytterligare reservnyckel. Att planera för att när man fyllnat till ta sig ut och köra, det är för mig något som är överlagt. När man nykter vidtar långtgående åtgärder med syftet att köra packad är man rätt kall. Så även om det finns någon/några med någon slags av förnuft i behåll så finns det några utan. Apropå uppfinningsrikedom alltså.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park