Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ni som ska sälja 600cc R6 GSXR CBR mm kan skicka pm till mig så kanske ni slipper vänta med att lägga ut annons.
det han sa..
pm:a mig också![]()
Efter mc-mässan (siste helgen i januari) tycker jag suget/efterfrågan ökar. Om man väntar för länge så finns det fler konkurrerande objekt samt många har redan skaffat ny hoj.
Nu är det tyvärr ingen mc-mässa iår.![]()
Ingen mc mässa? Vad är det som kommer vara i Göteborg snart du då?På Svenska Mässan om inte mc mässa?Jag kan ha fel men tror jag såg rätt
.
Dålig rekomendation eftersom en hoj som legat ute ett halvår blir "bränd" på marknaden och alla tror det är nåt fel på den.
Sätter man ut annons nu så ska det vara billigt. Annars bör man låta bli så där håller jag med dig.
Tro vad du vill, köpte gathoj förra våren, nästan halva priset mot de få som va ute till "vinterpris" under vintern.
hjälpte även en polare att köpa ny cross, en kx450 -08 bra skick 34k, nu ska de ha 45k för 09'or "vinterpris"
nej, vinterpris e skit, utbudet e obefintligt. På våren kommer det in mc annonser dagligen och alla vill va billigast på blocket och sätter 500-1000kr billigare än billigaste och priserna faller och utbudet ökar.
ska köpa ny cross själv nu till sommaren, helst en KTM 08-09 250 2-takt men får se, väntar dock några månader till så priserna faller
jag köper på våren/sommaren ni andra får göra som ni vill
Men det är väl bara sätta ut en ny annons med ny bild och ny text så fattar ingen att det är samma hoj som legat ute sen julafton. Man kanske förlorat 100 spänn på annonskostnad men det spar man in på eventuell kortare garageförsäkring om man nu skulle bli av med den.
Rasar priserna på våren??![]()
Hur svårt ska det vara?
Tillgång VS efterfrågan...
Det gör dom garanterat.
Fick min 560-04 nyservad och med nya däck för 23 tusen i slutet av maj förra året, utan prut.
Det är billigt! Så visst fasen rasar dom.
Men för mig så får priserna gärna rasa nu så jag kan handla ny hoj innan jag dör av ångest och panik!!!11
...som fluktuerar hur beroende på årstid enligt dig?
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|