Köra on på dan?

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Finns det intresse av att köra en sväng på dan på onsdag? Jag tänkte ut ca 11-15 och ta tillvara på ljuset och det fina vädret. Kul om någon ville hänga på

Onsdag eller torsdag spelar kvitta för mig. Jag tror faktiskt jag ska köra Båda dagarna. Blir det alltför krångligt att utgå från Hydro, Höganäs? Där kan man ta en grillad innan man drar så att man klarar sig ett par timmar. Andra förslag på mötesplats?

Det blir fint.. ett avslut i hbg låter bra :)

om det är blött eller regnar så hoppar jag över. Har ett väldigt sletet bakdäck. Men vi siktar på bra väder :tummenupp

Last edited:
Det blir fint.. ett avslut i hbg låter bra :)

om det är blött eller regnar så hoppar jag över. Har ett väldigt sletet bakdäck. Men vi siktar på bra väder :tummenupp

Enligt DMI ska det bli SOL
Kallt - ca 5-6 grader - men sol, så jag väntar mig torra fina vägar imorgon.
Det verkar som det blir du och jag imorgon, Tootas

Det har kommit upp en grej som jag fick reda på för en liten stund sedan. Jag måste rycka in och jobba imorgon för en annan som är sjuk. Det är dock ej mitt skift som börjar kl 14. Så jag måste vara på jobbet redan vid 10 tiden. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Hoppas det inte ställer till det för dina planer annars :huvet:

Det har kommit upp en grej som jag fick reda på för en liten stund sedan. Jag måste rycka in och jobba imorgon för en annan som är sjuk. Det är dock ej mitt skift som börjar kl 14. Så jag måste vara på jobbet redan vid 10 tiden. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Hoppas det inte ställer till det för dina planer annars :huvet:

Jaha nä det var ju tråkigt men det är lugnt. Cs en annan gång

Äh! Ni e ena jäfla mjukisar :arsele
Dubbla underställ och vinterhandskar lät bra. Med lite aktiv körning kommer jag nog hålla mig varm idag.:D

Ha det så kul :D .Min bil strejkade nu på morronen,så det fick bli hojen till jobb,,,-1 grad o nu känner jag mig som ett torskblock i frysdisken på willys.Men vägarna e riktight torra o fina annars.

Äh! Ni e ena jäfla mjukisar :arsele
Dubbla underställ och vinterhandskar lät bra. Med lite aktiv körning kommer jag nog hålla mig varm idag.:D

Kunde vi köra igårkväll så... men det är inte varmt i marken. Däcken får inte mycket till värme. Bara o köra nätt o fint :D

Anställningsintervju kl 14. Enda dagen denna månaden jag e upptagen. :brinnerup

Skit i det... Jobb e viktigare o snart e de vår... :rolleyes:

Då e det bara att önska lycka till :tummenupp

Last edited:
Kunde vi köra igårkväll så... men det är inte varmt i marken. Däcken får inte mycket till värme. Bara o köra nätt o fint :D

Skit i det... Jobb e viktigare o snart e de vår... :rolleyes:

Då e det bara att önska lycka till :tummenupp

Ja va fan du e ju ledig...
Varför hände du inte med?

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back