Köra on på dan?

Tack. SKulle verkligen behöva komma igång och jobba igen. E nervös som fan nu.:gnissla

Hur gick intervjun? Hoppas det var värt att hoppa en körning?
Det blev en riktigt skön runda idag. Provat lite nya vägar. Tar nog samma imorn igen.

När jag svarade hade du loggat ut :rolleyes:
Kör en sväng nu till AGH o käkar m en annan :tuttar bara för det :D

:krama

Jaja
Tråden har ju bara varit ute i 700 år typ
Hänger du med imorn då?

Last edited:
Hur gick intervjun? Hoppas det var värt att hoppa en körning?
Det blev en riktigt skön runda idag. Provat lite nya vägar. Tar nog samma imorn igen.

Äsch det vara bara ett informationsmöte. Kortintervju nästa vecka, och kommer man förbi den så är det djupintervju veckan därpå, och kommer man förbi den så är det ett psykologisamtal och en intevju på Pliktverket. Fixar man det kanske man får jobb när det stora hålet uppe vid Rundgången är färdigbyggt. Staten är noggranna när dom rekryterar. :)

Äsch det vara bara ett informationsmöte. Kortintervju nästa vecka, och kommer man förbi den så är det djupintervju veckan därpå, och kommer man förbi den så är det ett psykologisamtal och en intevju på Pliktverket. Fixar man det kanske man får jobb när det stora hålet uppe vid Rundgången är färdigbyggt. Staten är noggranna när dom rekryterar. :)

Ja det var värst och när dom sollat agnarna från (hel)vetet så blir det väl att blåsa, lämna pisseprov, skriva under med blod och lämna in passet:död Inte konstigt att det är underskott i statens kassa. Hoppas det går vägen - Har du din avatarbild med i ditt CV så kommer du nog bli anställd direkt:D

Ja det var värst och när dom sollat agnarna från (hel)vetet så blir det väl att blåsa, lämna pisseprov, skriva under med blod och lämna in passet:död Inte konstigt att det är underskott i statens kassa. Hoppas det går vägen - Har du din avatarbild med i ditt CV så kommer du nog bli anställd direkt:D

Vaddå? Det e mitt passfoto. :brinnerup

Åh så frusterande! Jag vill så hjärtans gärna ut och köra men idag får tillochmed jag nog ge mig. +2 och bitande vind. Aaahhhrrg fan oxå! Folk står och skrapar rutorna på sina bilar ute på parkeringen :(
Jag får väl hitta på nått annat då

Haha :blah skojade bara. Klart jag körde.

Moahahaha
DSC00059.jpg

DSC00060.jpg

DSC00062.jpg

DSC00063.jpg

DSC00064.jpg

DSC00065.jpg

Brombrom och inga jävla fikapauser!!!

Last edited:
Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back