Hur är det med hormonerna??

Status
Ej öppen för fler svar.

doolycheck

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 May 2008
Hoj
Kawasaki w800 2016
80% av trådarna handlar ju om hur jävla arga folk är på andra människor av en eller annan anledning.... tagga ner, XXXXXXXX så att ni harmoniserar med omgivningen.

Last edited by a moderator:
Håller emellanåt med, titta på filmen "Hata Göteborg" och rannsaka er lite.
Jag tror man får ligga lite oftare om man sköter sitt och inte går och surar på allt.

XXXXXXXXXXXX

Dåligt väder får den mest slätstrukne hojpiloten att bli förbannad på allt och alla, får man inte utlopp för sin hojabstinens så blir man tokretlig. Undan för pundarn, det är väl inget konstigt med det, eller?

Last edited by a moderator:
Om man nu är arg på allt och alla så är det väl bra att man kan skriva av sig på ett forum...? Få lite gratis terapi istället för att gå ut och göra en stureplansmassaker, till exempel...?

Allvarligt talat, jag får känslan att de flesta "hata-trådar" startas av folk som har haft körkortet i mindre än ett år och dessutom har väldigt begränsad erfarenhet av livet i övrigt. Som någon redan sagt, spänn av. Eller vakna upp. Ja, det finns bilister som jävlas. Ja, 90% av stockholms taxichaffisar borde inte ha körkort. Nej, som motorcyklist så syns du verkligen inte. Live with it eller skaffa en annan hobby.

Last edited:
Allvarligt talat, jag får känslan att de flesta "hata-trådar" startas av folk som har haft körkortet i mindre än ett år och dessutom har väldigt begränsad erfarenhet av livet i övrigt. Som någon redan sagt, spänn av. Eller vakna upp. Ja, det finns bilister som jävlas. Ja, 90% av stockholms taxichaffisar borde inte ha körkort. Nej, som motorcyklist så syns du verkligen inte. Live with it eller skaffa en annan hobby.

För att inte nämna busschaffisar!! De är ju helt brända, gäller hela landet! I'm with the haters

För att inte nämna busschaffisar!! De är ju helt brända, gäller hela landet! I'm with the haters

Nejdå, det varierar kraftigt med vart man är. I en del städer verkar de ha någon form av scorebord för vem som prejat flest av vägen på spektakulära sätt, medan det i en del städer är bussarna som visar mest respekt.
I tex kalmar hade jag aldrig några problem med bussarna när jag bodde där.

Först så gnälls det på alla svenskar att de inte visar temprament.Sen när man gör det så ska man tagga ner och ta de lugnt ?

It is based on the aggression of the bike abstinence, when it's time to go out when the way to behave so that the world has created us.

But a hint of what nature provides us with so calm all the nerves and take it easier in traffic.

The emptying of the pouch before going out also solves one of the concern.

På en sidan har ni lyckats med att nämna narkotika, diskriminering och sex vid flera tillfällen, och ämnet är inte relaterat till mc tillräckligt för att ligga i detta forum.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen