Helt otroligt

Status
Ej öppen för fler svar.

Queen

Bannad
Gick med
14 Jul 2010
Hoj
1000rr
Altså jag blir så ledsen när jag läser vissa trådar..

Är folk helt pantade på sporthoj eller bara helt okunniga?
att bara lägga upp vissa trådar man läser visar ju på lite utav båda och att svara i tråden på allvar är ju bara skrämmande, läser trådar varje dag som är helt galna folk vet inte vart man fyller på bromsvätska folk behöver hjälp me kurvtagning och allt möjligt skrämmande skit man läser om....

Så snälla klarar du inte att fylla bromsvätska (exempel) själv i din egen hoj eller vet du inte vad man har 5an och 6an till på en sporthoj och om du är så okunnig så att du moste fråga på ett forum om hur du ska ta en kurva eller vad det kan vara för fel när din risiga ktm rasslar i motorn eller hur mkt du ska spänna kedjan eller behöver hjälp med att åka bakhjul så snälla inte bara för min skull utan för alla som vet vad en hoj är och hur man tar hand om den och framförallt hur man kör hoj vilket man borde ha fått lära sig när man tog körkortet!!!!

SÅ SNÄLLA ni som känner att ni tillhör denna mycket okunniga folkmassa SLUTA KÖR HOJ och gärna motorfordon överhuvudtaget.. :krama

Last edited:
Bli ledsen du, men om du vill bara läsa och skriva det du tycker passar här så fixa en egen sida med egna regler. Detta är ett diskustonsforum och om man inte ska få diskutera sånt här så tappar den hela syftet.

Sen är inte alla proffs från dag 1
Själv har jag lärt mig sjukt mycket på detta forum, fått mina skratt, fördrivit tiden och tagit ut min ilska, lycka, irritation, erfarenhet, kunskap m.m. tack vare detta forum.

Detta är ditt första inlägg på detta forum vad jag kan se, och du har redan tröttnat? kanske fel ställe att hänga i så fall.

Så om man får fråga vad skulle du vilja läsa för trådar här på SH?

Det kanske finns folk som vill bli BÄTTRE på att mecka ? Lära sig en BÄTTRE kurvtagningsteknik ? O att man inte vet hur man använder växel nr 5 o 6 på en sporthoj , skulle i alla fall jag härleda till ironi eller ngn form av skämt ? O bara för att man har körHort , så är man inte kung på att åka Hakhjul ! Det fick man aldrig lära sig på kursen.....inte ens -84.

Bara för att du o jag är det , så får vi nog acceptera att inte alla är fullkomliga....:rolleyes:

"Grattis till körkortet, nu ska du bara lära dig köra också."

Klassisk kommentar och inte utan grund för annars skulle inte alla kurser vara så populära...

antar att ni känner er träffade eftersom ni ens svarar i min dumma aggro tråd ^^ tyder ju bara på att jag har rätt? intesant

i mina ögon så behöver man gå nån jkla kurs för att lära sig köra efter man tagigt lappen så ska man inte åka hoj och vill man lära sig BÄTTRE kurvtagningsteknik så ÖVA fråga inte på ett forum där 80% inte kan/vet och snacka om pinsamt att ens behöva fråga på ett forum ^^ vill man mecka så plugga mekanicker enkelt vill man mecka enkla saker så visst gå och fråga nån som kan fråga inte på ett forum där man får 44 fel svar och 2 rätt svar vill man mecka en motor som rasslar men inte meckat förut så fins det bara en sak = värkstad. Detta är ju såklart bara exempel på trådar jag kommer ihåg från nära tid under alla år på sh så blir jag bara mer och mer mörkrädd inte undra på att det händer så mkt skit på vägarna inte bara okunniga hoj åkare utan okunniga bilförare som fuckar upp tillvaron för oss som vet hur man för sig på en hoj.

läste precis om styrlager eller skivor lol snälla ytterligare en sak du får lära dig när du tar lappen plzz..

Äh nu var det ju inge kul längre, skulle du haft så grava analfabetiska besvär och förmodade lässvårigheter skulle du för det inte kunnat:

Ta körkort

Registrera en användare på ett forum

Stavat ditt nick korrekt

Detta genomskådar nog moderatorerna när de kvicknar till och rensar detta skräp.

:banana

Såhär i semestertider kan man dricka sprit när som helst i veckan tydligen....... Släpp SH o ge dig ut på krogen igen !:fyllisar

Det kanske finns folk som vill bli BÄTTRE på att mecka ? Lära sig en BÄTTRE kurvtagningsteknik ? O att man inte vet hur man använder växel nr 5 o 6 på en sporthoj , skulle i alla fall jag härleda till ironi eller ngn form av skämt ? O bara för att man har körHort , så är man inte kung på att åka Hakhjul ! Det fick man aldrig lära sig på kursen.....inte ens -84.

Bara för att du o jag är det , så får vi nog acceptera att inte alla är fullkomliga....:rolleyes:

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA BRA SAKT :yoparty

juup ^^ får en känsla av att denna tråd kommer bli mycket lång om den inte blir borttagen vilket jag inte hoppas =) tror att folk behöver läsa detta även om det är lite ot å andra sidan känner du dig inte träffad så behöver du ju inte svara i tråden ^^ tråden är inte menad att vara ett påhopp mot vissa speciella individer utan utan mer som en tankeställare åt alla som gör riktiga hojåkares tillvaro lite surare

Så snälla klarar du inte att fylla bromsvätska (exempel) själv i din egen hoj eller vet du inte vad man har 5an och 6an till på en sporthoj och om du är så okunnig så att du moste fråga på ett forum om hur du ska ta en kurva eller vad det kan vara för fel när din risiga ktm rasslar i motorn eller hur mkt du ska spänna kedjan eller behöver hjälp med att åka bakhjul så snälla inte bara för min skull utan för alla som vet vad en hoj är och hur man tar hand om den och framförallt hur man kör hoj vilket man borde ha fått lära sig när man tog körkortet!!!!

*andas ut*

Det var nog bland de längsta meningar jag har läst. Inte ens ett komma.

Min vän, eftersom du nu är fullkomlig så finns det väl ingen anledning att beblanda sig med okunnigt pack här på sidan?

Sånt här kallades för 'flame bait' när farbror var ung. Lite för lättgenomskådat bara. Nyktra till och gör ett bättre försök.

Last edited:
ignorance is bliss

Du kanske kan dela med dig lite om hur man kör då, eftersom du är fullärd efter att du tagit KK :)

Själv har jag insikt nog att begripa att jag inte fick Rossi gener inplanterade när jag fick lappen och då är det ju jävligt bra att få lite tips på detta eminenta forum ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back