Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror nog på Kobbe i denna duellCatman skrev:Jag sticker ut hakan och sätter Ecce som vinnare i duellen.
Lovar också att skicka en av de målningarna jag säljer till vinnaren i duellen...(Ecce alltså)
GASA NU FÖR F-N!!!!!!!!!!!!
Imorgon ska han köra fulkawan från-95smedbeRRg skrev:Kör inte ecce HONDA[TM] isåfall vinner han
/Jimmy Andersson
Vill oxå haCatman skrev:iom att Ecce tror på de fula och trimmade(en sån som jag har mao) så bara måste jag ju tro på honom....eller hur???
(sen vad jag VET i verkligheten, behöver jag ju inte säga)
Vet dock inte hur bra förare dessa 2 herrar är så det blir ju en gissning.....
Inte desto mindre så står priset fast....
En tavla med detta motiv:
haha kawasaki går ju inte åka!smedbeRRg skrev:Kör inte ecce HONDA[TM] isåfall vinner han
/Jimmy Andersson
ecce skrev:Jävlar ihelvetet nu blir det åka av. Har nyss lastat Fulkawan ink alla KIT prylar och börjar känna ett visst pirr i magen immorn blir det åka av![]()
björn
christer skrev:Hmmm, Sorry Ecce, men med det här upplägget så måste jag nog satsa min slant på Kobbe....
ecce skrev:Jävlar ihelvetet nu blir det åka av. Har nyss lastat Fulkawan ink alla KIT prylar och börjar känna ett visst pirr i magen immorn blir det åka av![]()
björn
Om du inte lastat änu är det nog dax att vakna snart och sätta lite fartKobbe skrev:Har du redan lastat, det var ett misstag!
Min plan är att gå upp och lasta imorgon bitti, bli sen och jäkta som en galning för att hinna till Sviestad. Då har jag redan fått upp ett grundtempo i kropppen och kommer därför bli toksnabb runt banan![]()
Catman: Jag ser fram emot tavlan den var fin.
Offkeff: Den tanken har slagit mig med så därför är jag lite nervös....
christer skrev:Hmmm, Sorry Ecce, men med det här upplägget så måste jag nog satsa min slant på Kobbe....
Ligger något i detta.oFFkeFF skrev:Om man får stryk av en kawa från 95 av ecce, ja då bör man nog byta sport...
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |