Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
porec skrev:Har funderingar på att försöka bygga en cuts,eller en kompis har lovat att göra den åt mig.. så ihop med honom. någon som har gjort det.. tips råd? börjar fundera på om det är värt allt slit..?![]()
trummiz skrev:Jag tänkte bygga cuts till min SV -99:a nu i vinter. Har skaffat mig sån där blå markisolering (typ frigolit), för att skära till modellen med, sen blir det till att plasta.
I förrgår så blev det miniblinkers fram, och igår så satte jag sågen i bakskärmen, så nu börjar den bli snygg!
Ang. att jag inte köper en färdig cuts är att det är roligare att göra nånting själv!
OKWagge skrev:Bygga om... Räknas det att rensa bakdelen?![]()
ta gärna lite bilder... ju mer desto bättre..!Mr Helmut skrev:Kan ta en bild håller på å bygger 2 st till min aprilia
Den ena renoverar jag bara genom att spackla den andra bygger jag en plast cuts påMasonit skiva och fog skum sen ska det plastas
![]()
trummiz skrev:I förrgår så blev det miniblinkers fram, och igår så satte jag sågen i bakskärmen, så nu börjar den bli snygg!

inga problem... har lite bilder redan nu... om du vill ha.. kan maila till dig eller nått?mini-knutten skrev:yo sv-broder, du har inte lust att dokumentera hur du fixade till bakskärmen på ett snyggt sätt? Är alldeles för feg för att börja göra något liknande på min älskling, utan instruktioner och ett föredömme alltså....![]()
mini-knutten skrev:yo sv-broder, du har inte lust att dokumentera hur du fixade till bakskärmen på ett snyggt sätt? Är alldeles för feg för att börja göra något liknande på min älskling, utan instruktioner och ett föredömme alltså....![]()
Inget illa menat men denna tråden var menad till cutz, inte älgläpp... tänkte bara att det kan bli fler som blir glada/intreserade av att se bilderna i SV tråden istället..!trummiz skrev:Är inte riktigt klar ännu, har bara kapat bort det som bort ska!
Det "hålet" som blir, tänkte jag täcka för med en plastskiva som jag nitar fast, sen blir det till att måla alltihopa med spraybody.
Bifogar en bild:
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife