Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mavve skrev:Var det alla bilder och allt snack????![]()
tempo. Fredda66 skrev:Ja.
Nej kommer säkert fler bilder bara Martin vaknar såhär på söndag morgon! Jag fotade tyvärr väldigt lite under turen. Men Martin var effektiv!
Kan sannerligen intyga att Mattias kör alldeles för fort. Hans glasögon är nog x2,5 vilket gör att han missuppfattar hastighetsskyltarna en aning.
Men djävligt kul var det iaf! Mavve du får väl komma upp till Tokholm någon dag och köra lite så vi får se din nuna i verkligheten?
//Fredda
och kan säkert leda till en o annan upplevelse ifall man har otur Fredda66 skrev:Har egentligen bara en bild som säger något idag, och den tycker jag talar för sig själv..
Nämnde jag att det var en krasch? (krasch MCK någon, Frida kanske?)
//Fredda
Van Zan skrev:Hmm, är jag månde hedersmedlem nu då![]()
![]()
PS! Det gick ju tokbra att köra den där vägen med 4:hjuling OCH släp, men så är det ju BMW oxå.. Eller vad säger du Frida..??![]()
Van Zan skrev:
Vi bara passa på o varna för den där vägen e-som jag körde den senast idag. DEN ÄR full med grus i snart varenda kurvaoch kan säkert leda till en o annan upplevelse ifall man har otur
![]()
//G
benkar skrev:[B
Och, någon som ringt till VV och anmält vägen som "skadad"?
/B [/B]
Frida skrev:BMW klarar allt!!![]()
Känner mig lite skyldig dock.. F'låt att jag följde me.. Nejdå, såna risker man får ta när man åker me migFast jag lyckades ju skjutsa hem dig utan att vi kraschade, även fast det blev ett antal hjälmkrockar....... Självklart blir du medlem i klubben vare sig du vill eller inte, kolla här: http://www.bike.se/community/visa.php?id=309
Bra att de sydde ihop dig, såret såg lite "köttigt" utFixa ihop hojen nu så du kan me ut å köra snart igen!!
Tack för en kul tur grabbar, skönt med lite högre tempo! (även fast jag inte riktigt hängde me...) Har ingen respekt för killar som kör saktare än jag, så ni e godkända allihop![]()
Hoppas jag får åka med fler gånger trots mitt långsamma tempo..
..då ser man ju att den används
så jag nöjer mig med att fixa motorkåpan till en början.benkar skrev:Vilken väg är det? Tänkte ut å snurra i Roslagen någon kväll... vill inte åka den där sandvägen...![]()
Och, någon som ringt till VV och anmält vägen som "skadad"?
/B
Hur som helst så bör man nog ta det hyffsat vackert efter den där vägen. Mötte en traktor i en berg o dalbanesväng med skymd sikt. Törs inte tänka vad som kunnat hända om jag kört MC istället för bil o släp
Stockel skrev:Jag provade nyss att ringa men jag kommer inte längre än till det första valet man ska göra (trycka 1), kommer bara tillbaka dit hela tiden. Du får gärna prova om det går bättre för dig.
Det är som sagt Hargshamnsvägen, just denna kurva är ett par km söder om Hargshamn.
M
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |