Aprilia-tråden

Heh!

har så lite att göra idag så jag tog å beställde lite smått från RSVR...
Tråkigt jag haaaaaaaaaaaar! :4skrika

Bifogat

• kolfiberhängare.jpg
    kolfiberhängare.jpg
    35.5 KB · Visningar: 92
  • RGBAREND.jpg
    RGBAREND.jpg
    19.5 KB · Visningar: 77
Slö som en 04:a ? vafalls ??? :banana
så lät det inte när vi var i norge o toura,,, :fyllisar

Lam-Kaka skrev:
Nejnej den e lika slö de sista 5000 varven så se till att byta jämt med min finna blåa mille nu, som går som ett spjut!!och inte som en slö 04a :tungan. Inget att tveka om byt medans du har chasen!

Skruvandet bak :arsele !!?? ja ni i tokholm går allt över gränsen,,
skillnad på ? herregud ,,, måste ni va så perverterade ? :arsele

nää nu har jag inte tid med detta mera,, ska ner i garaget för att göra service på millen nu,, 1000 mila. det känns som om den bara blir bättre o bättre i motorn ju mera mil man får på den,, men friläget är fortfarande ett aber när den e kall.

ni i tokholm va har ni för olja i motorn ? :tuttar

Triggerhappy skrev:
KaZ: Gjorde skruvandet bak någon kännbar skillnad ?

Tja sitter lurar lite på att ev byta hojen i vinter efter endast 350 mil, hur tror ni det går att sälja en Falco -00 med 3900 mil på mätaren, jag har ju sett på blocket att det är köparens marknad när det gäller sport hojar

Jaha...Då kankse man inte är appeägare längre då:( iallafall ett tag,det visar sig snart.

jocke i köping skrev:
men friläget är fortfarande ett aber när den e kall.

ni i tokholm va har ni för olja i motorn ? :tuttar

Kollat om det är luft i kopplingen? Har inget problem med friläget på min när den är kall. Hällde i Motul 300V nu senast och tycker att lådan är smidigare än med Castrols GPS.

Touring tomte ,,,,,, ok lite då,, men jag till skillnad från många 2:a gillar att åka hoj o inte snacka mig genom en hel sommar,, kan tillägga att dom milen är satta efter att jag blivit av med skruv o stål i min arm sedan gelleråsen 17/5,, ca:8-9 veckor sedan alltså,,.

Hästens ,,, ja d e en sorglig historia,, men orsaken till att det heter så är att det e Tagel (hästsvans hår) i säng bottnarna,, :huvet därav namnet antar jag,,.

men visst e fantasin vild i Köping,, :tummenupp
det e därför vi har så skoj åxå :tuttar

Triggerhappy skrev:
Man har vild fantasi i köping :rofl
Å så döper man lokala bingtillverkarn till Hästens också :tungan

1000mil...jälla touringtomte :tomten

Tjabba !
har haft 300v i motorn hela tiden,, o kopplingen e luftad,,
men det är ett sekundärt problem igentligen att det tjorvar
när den e kall,, det e den ju inte många minuter direkt.
men jag tackar för tipsen,,
vet att det behövs bytas tätning i slaven till kopplingen för att få stopp på
att det kommer in luft,, tyvärr så har det problemet med kopplingen inte blivit åtgärdat sedan -98 ,, 99% av oss har svart vätska i kopplings behållaren,, o det tyder på att det e tätningen som sakta o säkert löses upp.
men det finns det bot på. :yoparty

mikcar skrev:
Kollat om det är luft i kopplingen? Har inget problem med friläget på min när den är kall. Hällde i Motul 300V nu senast och tycker att lådan är smidigare än med Castrols GPS.

Triggerhappy skrev:
Man har vild fantasi i köping :rofl
Å så döper man lokala bingtillverkarn till Hästens också :tungan

1000mil...jälla touringtomte :tomten

Tsss 1000mil touring jefla skit snack :gnissla , jag har kört 1200+ i år och längsta resan jag har varit på är 40 mil hem ifrån. Men jag bor ju i de djupa skogaran i jämtland också så det är ganska långt om man ska någon stans :fatta! . Vill inte veta hur långt det har kunat blivit om det hade varit en fin sommar. Men grejerna e till för att brukas :tummenupp. Inte fan köper man en aprilia för att ha den i bokhylan :rolleyes:

Some Does :tummenupp

Lam-Kaka skrev:
Tsss 1000mil touring jefla skit snack :gnissla , jag har kört 1200+ i år och längsta resan jag har varit på är 40 mil hem ifrån. Men jag bor ju i de djupa skogaran i jämtland också så det är ganska långt om man ska någon stans :fatta! . Vill inte veta hur långt det har kunat blivit om det hade varit en fin sommar. Men grejerna e till för att brukas :tummenupp. Inte fan köper man en aprilia för att ha den i bokhylan :rolleyes:

Triggerhappy skrev:
KaZ: Gjorde skruvandet bak någon kännbar skillnad ?

jajjamensan! nu känns den bättre... inte lika mjuk och slö som innan...

(tror att jag nu kan lägga av en rejäl brakare utan att låta som en oskuld ! :hihi )

twinner skrev:
EDIT: EN ELEFANT:)

Väldans vilka miniatyr elefanter ni har där nere... Mjau säger dom oxå! :D
Nästan så man må dra på ett studiebesök när man ändå snart skall ner å tjuna in millen på Tejbys! :tummenupp

*/ ?>
Back