Triggerhappy skrev:KaZ: Gjorde skruvandet bak någon kännbar skillnad ?
jajjamensan! nu känns den bättre... inte lika mjuk och slö som innan...
(tror att jag nu kan lägga av en rejäl brakare utan att låta som en oskuld !
)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Triggerhappy skrev:KaZ: Gjorde skruvandet bak någon kännbar skillnad ?
)twinner skrev:EDIT: EN ELEFANT![]()
KaZ skrev:Väldans vilka miniatyr elefanter ni har där nere... Mjau säger dom oxå!![]()
Nästan så man må dra på ett studiebesök när man ändå snart skall ner å tjuna in millen på Tejbys!![]()
Plinga om det blir tid över så fixar jag kaffe
KaZ skrev:(tror att jag nu kan lägga av en rejäl brakare utan att låta som en oskuld !)
twinner skrev:Akta dig för dom bara,farliga djurPlinga om det blir tid över så fixar jag kaffe
![]()
TERMINATOR skrev:tar det igen![]()
Tja sitter lurar lite på att ev byta hojen i vinter efter endast 350 mil, hur tror ni det går att sälja en Falco -00 med 3900 mil på mätaren, jag har ju sett på blocket att det är köparens marknad när det gäller sport hojar
vad ska du byta till?
TERMINATOR skrev:tar det igen![]()
Tja sitter lurar lite på att ev byta hojen i vinter efter endast 350 mil, hur tror ni det går att sälja en Falco -00 med 3900 mil på mätaren, jag har ju sett på blocket att det är köparens marknad när det gäller sport hojar

TERMINATOR skrev:...klart jag ska ha aprilia
*PUUHH* <--- (lättnads-suck)TERMINATOR skrev:vill byta till en nyare falco, men vet inte om det går att sälja och till vilket pris.
klart jag ska ha aprilia

Ack så fel vi hade... det säger klick klick... och batteriet e sluttt!

Triggerhappy skrev:Helt ofattbart...kan bara vara du som råkar ut för sånninga grejor.
Gashäng e ju klart obehagligt...satans tur att det gick bra.
Betr verktyg i insugsrör....VÄRLDSKLASS![]()
![]()

KaZ skrev:you know me!
Brukar försöka leva efter principen, Det är enklare om man inte krånglar till saker...
Men kan väl säga att jag ofta misslyckas ganska rejält med det!![]()
pis![]()
för att jag sitter bättre på falconKaZ skrev:Tur för dig det!![]()
Priset kan du ganska lätt sätta genom att leta reda på alla falco's som är till salu och jämföra!
Tror inte det skall vara nåt probs att sälja den... alternativet är juh att byta in den mot en nyare!![]()
Men varför inte en Mille?
![]()
mikcar skrev:![]()
Går bra att garva åt det idag! Det blev en rätt bra story åtminstone... men kunde hålla mig för garv igår sent på kvällen meckandes på E4:an med bussar och lastbilar dundrandes förbi 2 meter ifrån...
Men du lyckas väldigt bra med att fiska upp grejerna iaf! Du kommer säkert komma med nåt patent snart om det fortsätter så här... Kändes lite grann som i filmen Apollo 13... Skulle tro att om Johan inte hade tappat det där verktyget ner i spjällhuset så hade mitt batteri inte tagit slut...![]()
Om ni åker söderut och passerat Stora Wäsby och strax innan avfarten Upplands-Väsby och ser säkert ett 30 m långt bromsspår i vänsterfilen så lär det med stor sannolikhet vara Kaz:ans verk... Tur som sagt att det gick bra!
Tycker man kan passa på att utfärda en liten varning för er som kör omkring med Renegadekitet... kolla verkligen att metallbygeln sitter fast ordentligt!
Antingen satt det inte fast ordentligt från början eller så är det ett problem med bara 04:an... större luftintag, mer turbulens... eller nåt sånt som gör att den lossnar.
Johan, vad sade Jorge på Renegade då?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |