Touring tomte ,,,,,, ok lite då,, men jag till skillnad från många 2:a gillar att åka hoj o inte snacka mig genom en hel sommar,, kan tillägga att dom milen är satta efter att jag blivit av med skruv o stål i min arm sedan gelleråsen 17/5,, ca:8-9 veckor sedan alltså,,.
Hästens ,,, ja d e en sorglig historia,, men orsaken till att det heter så är att det e Tagel (hästsvans hår) i säng bottnarna,,

därav namnet antar jag,,.
men visst e fantasin vild i Köping,,
det e därför vi har så skoj åxå
Triggerhappy skrev:
Man har vild fantasi i köping
Å så döper man lokala bingtillverkarn till Hästens också
1000mil...jälla touringtomte