Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nobody skrev:Hittade dessa bilder i ett "info" häfte... tänkte om någon härifrån kännde igen sig där![]()
//Nobody
Nobody skrev:Hittade dessa bilder i ett "info" häfte... tänkte om någon härifrån kännde igen sig där![]()
//Nobody
Bilden kommer så fort jag fixat den i lågupplöst format.... verkar som man måste ha mini bilder....
//Nobody
ft skrev:Vilket infohäfte då?
(Nej, jag är inte som alla andra... nu heller)
Kakan skrev:hur ska man se vem som är vem på de små bilderna
![]()
Och ja jag är näsrsynt![]()
![]()
FUBAR skrev:Men jisses, fixa lite större bilder![]()
sandstream skrev:Du kan lägga in bilder på över 100 KB så det är nog skit bakom spakarna![]()
GSXR1100R skrev:Den som tittar bakåt är en av Radical Riders veteraner, var hittade du dessa bilder?
Nobody skrev:Kopiera bilden och förstora den då![]()
Bilden är inte större än så i häftet så jag kan nog inte påverka så mycket när det gäller den biten...
Har dom anknytning till Skåne? Han som wheelar ser ut att va Mr K.Nobody skrev:Häftet är Mobile Life, The Mobile Services Projekt.
GSXR1100R skrev:Har dom anknytning till Skåne? Han som wheelar ser ut att va Mr K.
Undrar om dom har snott bilden utan tillståndNobody skrev:Vet ej, dom har kontoret i Kista i Stockholm. Tyckte jag kände igen bilden från någon film....
Du känner inte igen den övre bilden också?? Ser ut som ett MC-bud filmar i bakgrunden.
GSXR1100R skrev:Undrar om dom har snott bilden utan tillstånd![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |