Hur många mil körde du i dag?

Jag körde en sväng. Står numera i ett kallgarage. Så det gäller å hålla batteriet laddat. Förr stod jag i varmgarage å då klara sig batteriet ända till våren. Får väl försöka ge mig ut nån gång till innan snö is kommer mer och mer. Den här är något lättare att plocka ut batteriet på än kawa 1200 ninja men ändå onödigt i min bok

16 mil idag, varav 10 mil mindre grusvägar, blött men kul. Måste prioritera inköp av nya stövlar som kan hålla fossingarna torra. Mentalt stimulerande att fått ordning på en del "måstefix" och få komma iväg och köra några mil.
1764533668214.png

14 mil mil idag. Torrt och varmt, 8+ ju.

IMG_2345.jpeg
7 mil med denna. Seglarväder men båtarna upptagna eller torrsatta som det heter.

7 mil med KLEn också. Å 7 mil igår.

Mötte en BMW GS-nånting på äventyr inne stan, körde om en häst på Strandvägen och mötte en i Saltsjö-Duvnäs.

1764778003762.png

Lite över en Tammer i sadeln på min lilla gula skoter. 🛵

Att det bara blev två Tammer i november beror på att jag varit Malmöit. :rodnar
Men Bishops Arm på Gustav Adolfs torg har fyra handpumpar! :tummenupp :kär

Favoriten var en Tribute och som miljö- och djurvän, gillar jag att den är ofiltrerad, opasöriserad på handpump. :tummenupp

1764778830152.png

OUR FLAGSHIP BREW

First brewed as Daylight Robbery to mark the momentous solar eclipse of 1999, Tribute has evolved into a beloved classic over the past 25 years. Renowned for its brilliantly balanced flavour and unmistakable quality, it’s earnt its place in the hearts of beer lovers nationwide.

Rullade hojjen 3 meter - Demontering bakre bromsok och hjul för renovering och byte däck. Ska testa glycerol för att återfukta ryckutjämnarna, torra men ej spruckna.

19 mil mestadels grus.
5 grader och lätt regn. Fick sällskap idag och inser att jag har mycket att lär när det gäller grus men fasen vad kul jag tycker det är. Att man kunde tycka det var så roligt att köra hoj i +5 och regn.. 😀 Varför har jag undvikt detta under alla år? 🤔
Fick kommentar om det var en Guld vinge jag köpt, utrymmet under sadeln är gigantiskt. Fick plats med termos, koppar och fika i lådan under sadeln och då original verktygssats, multiverktyg och en cigguttag i samma utrymme.

1765122320657.png
1765122635303.png

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back