e r1 snabb?

Status
Ej öppen för fler svar.

R1Kricke

Bannad
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
R1
jag har köpt en r1 präsis. e den snabb? har inte prövat köra den ennu för jag har ingen kör kort. min polare säjer att den e typ snabbaste MCn som finns. stämer de? e lite nybörgare på detta me MC så jag vill gjärna veta

Din polare har lurat dig, du har just köpt den sunkigaste hojjen på denna planet:död, köp en DT 125:a istället :tummenupp

Smart e du ochså

Den är för snabb för de flesta! Kommer säkert att ställa till det för dig och ge dina föräldrar bekymmer. Spelar det någon roll egentligen? Vad som är snabbt för dig som inte har körkort ännu skiljer sig säkert i uppfattning jämfört med mig som tog körkortet 60talet. Går det för långsamt.......... sök upp en smalare kurvig väg.

Var det känslan snabb du undrade över??? Eller rena fakta! När man har varit uppe i 200km plus en stund och kommer ner till 100 tror man imellanåt att hojen står still, bara man inte kliver utav då, lätt att bli ett minne blott.

Fakta och data finns på Internet, känslor är svårare att beskriva. Snöret???

Ungefär 3ggr så snabb som opluggad reiju drac. tänk på att hjälmen inte kan hänga på styret när du kör, utan ska sitta oknäppt uppe på huvet, så du snabbt kan dra ner den.
För när det händer grejer, så händer det fort på en sån där.

Last edited:
För att vara en touringmaskin så är den ganska pigg. Men har man stereon på med lite bra musik så kan man brassa helvet! Det är först efter 400km/h som man tycker att det börjar bli lite turbulens.

Tänk på att den är slö på låga varv, så håll inne kopplingen & ge maxgas innan du förösöker köra iväg från stillastående!

Man kan typ köra fort med dåm. Jag säjer det så det stämer!

Detta luktar skämt på lång väg, någon som skulle ha kul efter en fylla:vamed så många stavfel, undrar om r1 är snabb, och du gillar köra bakhjulet med din r1, reggad idag på forumet. Så döper jagg dig härmed till ännu ett forumstroll. Fan finns det inget antittrollskydd som tar bort dessa direkt efter registrering...

Last edited:
Min polares svågers brylling har sagt att gixxern är jEtTE mycket snabbare än R1, stämmer det? :va

Han kan jEtTTE mycket om motorer....

För att vara en touringmaskin så är den ganska pigg. Men har man stereon på med lite bra musik så kan man brassa helvet! Det är först efter 400km/h som man tycker att det börjar bli lite turbulens.

Tänk på att den är slö på låga varv, så håll inne kopplingen & ge maxgas innan du förösöker köra iväg från stillastående!
:rofl

Gör som ovanstående säger! Filma gärna!:banana

Snabb och snabb.
Snabbare hoj är nog dragsters:
6820-2003-%20Other-.jpg

den har t.o.m ääld och aallt!!

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back