qin4st
Call me Queen
Hahaha Nästa gång jag är i sthlm MÅSTE jag bara köra bulten. Hoppas jag blir fotad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alla är där alla andra är för att ingen vågar sticka ut. Fast det är faktiskt inte så dumt det här med bultenhysterin, för då får vi andra ha dom bra hojvägarna ifred!
Men visst, det känns lite som att det räcker nu. Fast posörerna vill väl ha sitt.
Kan inte ni i övriga Sverige starta massor med trådar om Askersund-Laxåvägen, Främlingshem-Årsundavägen osv? Då blir det väl ett jävla liv om det istället![]()
Åhhh, vad cool du är.Inte för att vara sådan men...du kör en honda hornet, nu vill jag inte säga att det är hojens fel att man kör fort, och det går säkert att köra snabbt med din hoj med men du skriver själv "långsam-men har kul ändå" som jag tolkar som ett litet försvar gentemot alla "fartdårar". Om du nu är så manlig och står emot vad alla kallar "grupptryck" vilket jag underligt nog är förskonad ifrån av dom jag träffat eftersom alla verkar dela in sig i grupper där man kör relativt lika, annars hade det inte varit speciellt kul att vara ute och åka, de långsamma tuffar på och dem snabba vill inte vänta, det faller sig naturligt.
Jag tror dock inte att du skulle sätta dig i en ferrari och köra 70km/h med förutsättning att du kunde köra bil någorlunda.
Alltså jag kanske är naiv men vad jag har förstått så har folk snabba hojar för att dom vill att det ska gå fort för att det är det som är roligt.
och efter 7 sidor har vi kommit fram till.....?
att utan sh skulle livet vara riktigt tråkigt typ![]()
Inte för att vara sådan men...du kör en honda hornet, nu vill jag inte säga att det är hojens fel att man kör fort, och det går säkert att köra snabbt med din hoj med men du skriver själv "långsam-men har kul ändå" som jag tolkar som ett litet försvar gentemot alla "fartdårar". Om du nu är så manlig och står emot vad alla kallar "grupptryck" vilket jag underligt nog är förskonad ifrån av dom jag träffat eftersom alla verkar dela in sig i grupper där man kör relativt lika, annars hade det inte varit speciellt kul att vara ute och åka, de långsamma tuffar på och dem snabba vill inte vänta, det faller sig naturligt.
Jag tror dock inte att du skulle sätta dig i en ferrari och köra 70km/h med förutsättning att du kunde köra bil någorlunda.
Alltså jag kanske är naiv men vad jag har förstått så har folk snabba hojar för att dom vill att det ska gå fort för att det är det som är roligt.
att utan sh skulle livet vara riktigt tråkigt typ![]()
Det är inte alltid jag håller med i det du skriver, men för en gångs skull gör jag faktiskt det.
Efter att ha bränt iväg 15k på räkningar så är det ren lycka att återvända hit och att se att tråden vuxit med ytterligare 2 sidor på nästan ingen tid![]()
Efter att ha bränt iväg 15k på räkningar så är det ren lycka att återvända hit och att se att tråden vuxit med ytterligare 2 sidor på nästan ingen tid![]()
Jag tyckte också att det var mer spännande att betala räkningar, men jag nöjde mig med 5K. Billigare så.Efter att ha bränt iväg 15k på räkningar så är det ren lycka att återvända hit och att se att tråden vuxit med ytterligare 2 sidor på nästan ingen tid![]()
Den här diskussionen är rena sömnpillret![]()
Egentligen ja..
Men efter ett tag så ser man det roliga i en diskussion som inte kommer att leda någonstans alls.
Handlar mest om att slänga in ett inlägg lite då och då där man drar det till det extrema antingen åt det ena eller det andra hållet.
Alltid är det någon som blir upprörd.. och vips så har man ett tidsfördriv såhär på Måndagskvällen.
Äh, det är bara waste of space om du frågar mig.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |