Vart är firebladesidan ??

Ni som betalat in pengar för bankörning

Ni som betalat in pengar för bankörning med Firebladeklubben.

Gå in på www.vtr.nu och meddela oss.

Stig jagas på allvar nu.

Re: Ni som betalat in pengar för bankörning

KennethN skrev:
Ni som betalat in pengar för bankörning med Firebladeklubben.

Gå in på www.vtr.nu och meddela oss.

Stig jagas på allvar nu.

Eller gå via www.firebladeklubben.nu

Blodhundarna är efter Stig nu i alla fall.
Men det skulle vara bra om alla som betalat pengar till klubben hör av sig snarast!

Det är snart 1 år sen tråden gjordes. När jag idag, som ny Fireblade ägare, går in på klubbens hemsida så är den fortfarande inte aktiv. Är det verkligen ingen som kan starta klubben? Om ni lagt ner hälften av den energin till att starta klubben istället för att leta efter en person, så hade sidan varit väl fungerande idag och mycket bra.

Vad jag förstår så finns det ingen Svenska Firebladeklubben idag, och det finns inte registrerat heller. Så om det finns några som är på så kanske vi tillsammans rent av kan starta upp något?

Marsipulami skrev:
Det är snart 1 år sen tråden gjordes. När jag idag, som ny Fireblade ägare, går in på klubbens hemsida så är den fortfarande inte aktiv. Är det verkligen ingen som kan starta klubben? Om ni lagt ner hälften av den energin till att starta klubben istället för att leta efter en person, så hade sidan varit väl fungerande idag och mycket bra.

Vad jag förstår så finns det ingen Svenska Firebladeklubben idag, och det finns inte registrerat heller. Så om det finns några som är på så kanske vi tillsammans rent av kan starta upp något?

Man kanske skulle döpa om VTR Klubben till nåt annat?
Honda Racing Club Sweden eller nåt? :banana
HRC S :lol

well well... Det där med MC klubbar är inte alltid lätt faktiskt, finns det inget kärngäng direkt som håller i det så faller det lätt i bitar.

//håkan

håkan skrev:
Man kanske skulle döpa om VTR Klubben till nåt annat?
Honda Racing Club Sweden eller nåt? :banana

//håkan

Tänk inte tanken, skulle den heta något med racing är ju en farträdd gubbe som mej utan klubb. :(
Yes I am a :spammer

Marsipulami skrev:

Fortfarande ingen som har tagit tag i klubben?
Vet någon om det kanske har startats en ny med nytt namn?

edit: Hittade den på VTR.nu

Last edited:
Hoy, ramlade över detta ämne när jag letade efter en Firebladeklubb men det verkar lite små dött :confused:.
Någon som vet om det är nått på gång eller om man kan lägga ner sökandet?.

Lika bra att bumpa denna tråd utifall :crash.

Mvh// Nybliven Fireblade ägare

Jösses, har det gått nio år nu?!!
Vad hände med Stig L. egentligen?

Jag var med och roddade lite i uppstartande av klubben 2007 el om det var 2008(?)(el återuppstarande) styrelse ordnades, det var ett gäng medlemmar, och det fanns en annan sida, forum då iaf, kommer inte idag ihåg idag vart, vet att ordförande var med och arrangerade bankörning för enbart medlemmar i firebladeklubben.

http://www.youtube.com/watch?v=da3AB92Bi7U

Du kan nog sluta söka nu, vet att ordförande slutade köra hoj(om än tillfälligt?) och det är ingen verksamhet vad jag vet nu iaf.

Last edited:
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?32555-ridinlo

Där har du ordförande i klubben. Hittade även forumsdel
http://www.hondamc.com/hrcs/templates/ForumTopic____15411.aspx

Annars är du Välkommen till Gröndal i Eskilstuna imorgon på Knixkörning bland andra likasinnade hojåkare, vid gocartbanan grönd11:30-12:30 för inskrivning/bes, körningarna börjar annars 13:30l(Speedwaybanan)

Kan vara kul bara titta om man inte vill köra. Eller om du kollar på Lakritsremsan mc vi har turåkningar från Köping MCD kl 18:30 tisdagkvällar, oavsett vilken sporthoj ;) Så är man välkommen:)

Last edited:
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?32555-ridinlo

Där har du ordförande i klubben. Hittade även forumsdel
http://www.hondamc.com/hrcs/templates/ForumTopic____15411.aspx

Annars är du Välkommen till Gröndal i Eskilstuna imorgon på Knixkörning bland andra likasinnade hojåkare, vid gocartbanan grönd11:30-12:30 för inskrivning/bes, körningarna börjar annars 13:30l(Speedwaybanan)

Kan vara kul bara titta om man inte vill köra. Eller om du kollar på Lakritsremsan mc vi har turåkningar från Köping MCD kl 18:30 tisdagkvällar, oavsett vilken sporthoj ;) Så är man välkommen:)

Hey, du det låter inte helt fel! Men har tyvärr min leksak i delar pga uppgradering så det blir svårt :(.
Men får helt klart bli någon annan gång!.

Mvh Robin

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...