powerglide
Glad amatör
Hur resonerar du kring HD-åkarna som för lagom mycket liv? De brukar inte direkt vara under 30..
Word
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur resonerar du kring HD-åkarna som för lagom mycket liv? De brukar inte direkt vara under 30..
Jag börjar väl då!!
1. Köpa helsystem och självklart använda detta utan db-killer
2. Lära sig att köra på bakhjulet
3. Lära sig att köra om trots mötande trafik helst i 200+ på 70 väg
4. Stoppies är ju ashäftigt
5. Den klassiska fuck you burnouten är ett måste vid varje hak eller där kjoltyg finns.
6. Allt ovanstående ska ju självklart utföras iklädd foppa tofflor shorts och linne annars är man lixom inte en riktig biker!!!!
7. Peka finger till bilisterna
8. Pekar dem tillbaks, ryck då deras spegel
9. parkera på 2 rutor och ta med registrerings skylten när det är ont om parkering och någon kollar på
bilder till detta forum, så era hormon nivåer kommer upp i "norma"l nivå... ( jag sa nästan) 

GAH!!!! Är de någon som får jävligt bra betalt på att starta hur-fort-kör-du, vad-är-hyffs-i-trafik-,Hur-fort-kör-du-förbi-50-skultar- trådar...... BOOOORING!!! De är ju inte EN tråd, De är ju för tusan 100. Är det någon form av hjärttvätt på G elle?! Kommer bli en låång höst.... Nästan så jag frivilligt kan donera litebilder till detta forum, så era hormon nivåer kommer upp i "norma"l nivå... ( jag sa nästan)
![]()
GAH!!!! Är de någon som får jävligt bra betalt på att starta hur-fort-kör-du, vad-är-hyffs-i-trafik-,Hur-fort-kör-du-förbi-50-skultar- trådar...... BOOOORING!!! De är ju inte EN tråd, De är ju för tusan 100. Är det någon form av hjärttvätt på G elle?! Kommer bli en låång höst.... Nästan så jag frivilligt kan donera litebilder till detta forum, så era hormon nivåer kommer upp i "norma"l nivå... ( jag sa nästan)
![]()
bilder är aldrig fel! 
![]()

|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife