Vad är hyfs på vägen?

HD-åkarna och kromslädesåkare är nog värst. För de låter mycket väldigt länge till skillnad från sporthojar som iaf försvinner fort.

Jag börjar väl då!!

1. Köpa helsystem och självklart använda detta utan db-killer
2. Lära sig att köra på bakhjulet
3. Lära sig att köra om trots mötande trafik helst i 200+ på 70 väg
4. Stoppies är ju ashäftigt
5. Den klassiska fuck you burnouten är ett måste vid varje hak eller där kjoltyg finns.
6. Allt ovanstående ska ju självklart utföras iklädd foppa tofflor shorts och linne annars är man lixom inte en riktig biker!!!!

7. Peka finger till bilisterna
8. Pekar dem tillbaks, ryck då deras spegel
9. parkera på 2 rutor och ta med registrerings skylten när det är ont om parkering och någon kollar på

mitt bidrag :D

GAH!!!! Är de någon som får jävligt bra betalt på att starta hur-fort-kör-du, vad-är-hyffs-i-trafik-,Hur-fort-kör-du-förbi-50-skyltar- trådar...... BOOOORING!!! De är ju inte EN tråd, De är ju för tusan 100. Är det någon form av hjärttvätt på G elle?! Kommer bli en låång höst.... Nästan så jag frivilligt kan donera lite :tuttar bilder till detta forum, så era hormon nivåer kommer upp i "norma"l nivå... ( jag sa nästan) :huvet:va:7peta

Last edited:
GAH!!!! Är de någon som får jävligt bra betalt på att starta hur-fort-kör-du, vad-är-hyffs-i-trafik-,Hur-fort-kör-du-förbi-50-skultar- trådar...... BOOOORING!!! De är ju inte EN tråd, De är ju för tusan 100. Är det någon form av hjärttvätt på G elle?! Kommer bli en låång höst.... Nästan så jag frivilligt kan donera lite :tuttar bilder till detta forum, så era hormon nivåer kommer upp i "norma"l nivå... ( jag sa nästan) :huvet:va:7peta

Haha, lite mer cockteasing och hormonnivåerna kommer upp ändå. ;):tummenupp
Men hela sommaren har ju gått i samma tecken, så hösten lär bara bli ett mer aggresivt "diskuterande" av samma sak.

GAH!!!! Är de någon som får jävligt bra betalt på att starta hur-fort-kör-du, vad-är-hyffs-i-trafik-,Hur-fort-kör-du-förbi-50-skultar- trådar...... BOOOORING!!! De är ju inte EN tråd, De är ju för tusan 100. Är det någon form av hjärttvätt på G elle?! Kommer bli en låång höst.... Nästan så jag frivilligt kan donera lite :tuttar bilder till detta forum, så era hormon nivåer kommer upp i "norma"l nivå... ( jag sa nästan) :huvet:va:7peta

Hahaha. Jag har tre forum som jag följer, och nog märks hösten på alla dom! Men lite :tuttar bilder är aldrig fel! :hihi

Upp med bilderna så skall jag se till att iaf Hur-fort-kör-du-förbi-50-skultar stängs.

när jag glider förbi bilar i köerna, speciellt dom som glider ut för o blockera en men man kommer förbi ändå
jaa då sprids det en varm känsla i mitt bröst jag vet att personen sitter svär och spottar och jag e lång goooone glad som aldrig för. e jag den enda som känner denna skadeglädje. sen e jag ju inte så mogen heller men det kanske kommer om en 20-50 år

Nu har jag inte läst hela tråden, men testat o borra ?

Tja, hänsyn är väl ledordet, men jag är den första att erkänna att det ibland blir kvar hemma, sköter mig (någorlunda) i tätbebyggt men sen kör jag som jag känner passar. Helst utan att ta livet av främst mig själv men heller ingen annan. Att bara väsnas för sakens skull är inget annat än meningslöst och ger bara fler antagonister.
Vad det gäller hastighet, omkörningar mm så har folk blivit alldeles för bajsnödiga i mitt tycke, det gäller tom HÄR, men vafan, kan man inte köra så får man se till att dom som kan inte har möjlighet istället...

Fredrik:huvet

Sorry att jag gick igång lite men jag kom just från tråden om Folkskam, blir lite trött på hur blåögda folk är och hur mycket dom är berädda att ge upp.

Fredrik:krama

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...