Gixxer-Anders
the story of my life..
Solan skrev:Mitt förslag är : Stäng tråden, den stinker!
Så alla trådar som inte faller dig i smaken ska stängas?
Verkar enklare att du skiter i att läsa i trådar du tycker stinker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Solan skrev:Mitt förslag är : Stäng tråden, den stinker!
Gixxer-Anders skrev:Så alla trådar som inte faller dig i smaken ska stängas?
Verkar enklare att du skiter i att läsa i trådar du tycker stinker.
Solan skrev:Anledningen till att jag tycker tråden ska stängas beror på att den urartat i smutskastning och meningslösa påstående utan belägg.
Solan skrev:Anledningen till att jag tycker tråden ska stängas beror på att den urartat i smutskastning och meningslösa påstående utan belägg.
ft skrev:Ja, och just därför skall tråden få leva vidare. Det vore intressant att se dig försvara dessa påståenden.
Fluxir skrev:vad har du för intresse att hållas å hoppa på folk? det enda du kommer tjäna på det är en banning, kanske det du är ute efter. skaffa en bättre atityd eller dra nånstans där det e varmt.

Det är skillnad på smutskastning och ironi...Gixxer-Anders skrev:![]()
![]()
![]()
Då kan vi ju stänga 50% av alla trådar på SH direkt då.
Bra. Försvinn så slipper vi se dig.Messiah skrev:jo skulle vara skönt att åka till något varmare ställe såhär års, eller hur?![]()
*förbud för små n00bs att förpesta shMessiah skrev:ja men vad ska man kalla nån som debbaterar för denna typ av lagförslag då?
förbjud sporthojar i trafiken också, för dom är "farliga" och många människor omkommer årligen pga dessa. men jag tror nog inte ni är speciellt sugna på att ha folk som debbaterar det här?
nån som har mer förslag solan kan backa upp? fyll på listan...
*förbud för unga att köra i mörker
*förbud mot sporthojar
Esquire skrev:*förbud för små n00bs att förpesta sh

HanneZ skrev:Jag vill inte riktigt ta ställning innan jag vet hur statistiken ser ut. Om statistiken ser riktigt illa ut så kan jag ev. tycka att ett förbud kan vara tänkbart.
Att ett förbud för sporthojar är idiotiskt grundar jag på att motorcyklister nästan bara har ihjäl sig själva, och det är självförvållat, hemskt och tragiskt men valet gjordes när man satte sig på hojen.
Även mörkerförslaget skulle drabba mig, så ditt resonemang skiter sig. Jag bryr mig inte om hur många som dör i trafiken utan hur många som inte kunde påverkat det själva som dör i trafiken.Messiah skrev:varför skulle det vara idiotiskt för? just för att då skulle DU bli påverkad av det, och det vill du väl verkligen inte ska hända.
Men detta handlade inte om man dödar sig själv eller inte utan om att få mindre dödsfall i trafiken.
skulle detta förslag inträda vilket det nog aldrig kommer göra så skulle nog sporthojar redan vara förbjudna sedan länge.
Så tänk lite, ett idiotiskt förslag som går igenom föder fler och då står du där med lång näsa.
HanneZ skrev:Även mörkerförslaget skulle drabba mig, så ditt resonemang skiter sig. Jag bryr mig inte om hur många som dör i trafiken utan hur många som inte kunde påverkat det själva som dör i trafiken.
När bilen kom så fick man köra onykter. Sedan visade det sig att man var betydligt sämre förare när man var onykter, då förbjöd man de. Säger statistiken att unga förare är dåliga på att köra i mörker så får man väl acceptera de. Jag ser ingen skillnad.Messiah skrev:ja men då ska alla åldrar förbjudas att köra i mörker, vi gör så va? då behöver ingen vara rädd för att bli påkörd i mörkret......
åh jag älskar vissa individers verklighetsförankring.
CorbenDallas skrev:Och som nån annan uttryckte, så som vissa uttrycker sig här så känns förslaget bara bättre o bättre...
Fler kontrollen är en åtgärd, en som jag också välkomnar. Jag blåser gärna. Men kommer vi åt attityder med det?
Kunde inte sagt det bättre självHanneZ skrev:Och du snälla tagga ner. Jag tycker också Solans åsikter är korkade, men jag ger mig inte på henne för de.
HanneZ skrev:När bilen kom så fick man köra onykter. Sedan visade det sig att man var betydligt sämre förare när man var onykter, då förbjöd man de. Säger statistiken att unga förare är dåliga på att köra i mörker så får man väl acceptera de. Jag ser ingen skillnad.
Självklart får man ju väga mellan hur många liv man kan spara gentemot hur många som börjar vända på sig.
Och du snälla tagga ner. Jag tycker också Solans åsikter är korkade, men jag ger mig inte på henne för de.
/ Hannes
Hört talas om ordet målgrupp???Superbee skrev:Vad i hela världen har det vissa kläcker ur sig på ett forum med "trådens topic" o göra?
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |