Titta begrunda, och kör försiktigt.. *Film*

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Klart den har vart uppe innan, men det är bra att se, speciellt inför en hojhelg..
Kör försiktigt alla nu!

Filmen

Jäklar va den mc'n ängnade sig åt luftakrobatik!
Det är trist att folk inte lär sig att använda skyddsutrusting och att köra med bra marginaler.

Man blir trött, på att se dom dumma amerikanerna... :4skrika

Inte konstigt att premien blir så förbannat dyr, när noobs utan hjärna försöker sig på stunts... :fatta!

Mycket försäkringspengar som går till spillo, för att rusta deras hojjar...

Så får vi ta smällen när vi ska betala våran premie... :mad:

I L L A!!!

Bra låt.

Han som blir jättearg är en skojjig prick, men hans kompis som petar på bromshandtaget, det lossnar, och han lägger tillbaka det lite fint, han rocker mest.

Pejo skrev:
Bra låt.

Han som blir jättearg är en skojjig prick, men hans kompis som petar på bromshandtaget, det lossnar, och han lägger tillbaka det lite fint, han rocker mest.

ni som kan stoppies.. vad hände med den där sista killen, det såg ut som om ena gaffelbenet gick av eller något annat konstigt??
smart tjej i turkos tröja, "Jag sätter mig här på asfalten framför motorcyklarna som ska köra fort och bromsa precis på balanspunkten innan dom slår över, det kan inte vara så farligt.." :fatta!

crashtestdummy skrev:
ni som kan stoppies.. vad hände med den där sista killen, det såg ut som om ena gaffelbenet gick av eller något annat konstigt??
smart tjej i turkos tröja, "Jag sätter mig här på asfalten framför motorcyklarna som ska köra fort och bromsa precis på balanspunkten innan dom slår över, det kan inte vara så farligt.." :fatta!

Han började vobbla. det händer ibland men då ska man släppa på bromsen, inte försöka åka vidare alltså...

crashtestdummy skrev:

wobbel, han glor rätt ner i marken :tummenupp

crashtestdummy skrev:
"Jag sätter mig här på asfalten framför motorcyklarna som ska köra fort och bromsa precis på balanspunkten innan dom slår över, det kan inte vara så farligt.." :fatta!

Det goaste är att hon/dom verkar bli arga på killen som misslyckas med stoppien. Där kan vi prata om [kvinnlig] logik !

Ja, vad skall man säga.............., är man dum så får man lida. :kocko
Jag är också rätt less på alla dessa a-holes som klantar sig hela tiden och gör att premien på sporthojar bara blir dyrare och dyrare.

Nu var ju detta visserligen i USA, men det sker ju här också.

Pejo skrev:
Det goaste är att hon/dom verkar bli arga på killen som misslyckas med stoppien. Där kan vi prata om [kvinnlig] logik !

Det är inte kvinnlig logik, det är bara så att vissa stackare stod väldigt långt bak i kön när intelligens delades ut... sätter man sig där, så kan man lika gärna lägga sig ner och måla en måltavla på sin tjocka skalle. :kocko

Jag blir trött på alla som tjatar om att dom blir trötta på alla som åker utan skydd när dom stuntar. Dom får helt enkelt skylla sig själv enligt mig. Sen tror jag premierna skulle vara lika höga här i sverige även om folk körde med skydd. Visst personskador kostar pengar men tror i alla fall inte det är den stora boven för dom höga försäkringarna.

Men är det inte så att det här med ordentlig skydds utrusting i USA genomsyrar hela hojj marknaden? Jag tycker när jag har kollat upp lite hojj affärer i Miami och orlando så finns det inte speciellt mycket skinn ställ mm som erbjuds..eller har jag bara missat det :gnissla

Pejo skrev:
Tur att han hade kraschpuckar på sin R1:a :D.

Han hade bergis köpt den på avbetalning och körde utan heltäckande försäkring, "jag köper kraschpuckar så är det lugnt".

hmmm.... är det bara jag som tycker det är väldigt många R1/R6 representerade i de här filmerna med idiotkörningar/vurpor?!? Det måste vara något hos de hojarna som gör att man gör idiotiska saker... för det kan inte vara som så att de som köper de är inkompetenta wannabes?!? eller... :D

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back