OLJEKYLD GSXR
FÖRBJUD STARSTRIKER
Smidig manöver att köra om en husvagn i en kurva samtidigt som du får möte med en hoj, dina föräldrar måste vara stolta över dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OLJEKYLD GSXR skrev:Smidig manöver att köra om en husvagn i en kurva samtidigt som du får möte med en hoj, dina föräldrar måste vara stolta över dig.

OLJEKYLD GSXR skrev:Smidig manöver att köra om en husvagn i en kurva samtidigt som du får möte med en hoj, dina föräldrar måste vara stolta över dig.
69:an skrev:Slappna av och luta dig tillbaka, Darwin tar snart hand om honom vare sig vi vill eller ej...![]()
gixxermf skrev:Meningsfull tråd... dina föräldrar måste vara stolta över dig!!
Bara hoppas muppen på SVn finns här på forumet, känner igen sig, och läser/förstår!benkar skrev:Kan bli jäkligt "intressant" på Slingerbulten den dag 2 st hojar närmar sig varandra i 150 km/h,
/B
gixxermf skrev:Ska man köra så fort så kan man hålla sig på bana... jag är ingen moralkärring, men du säger ju emot dig själv.... det verkar som det är ok att köra i 150km/h men inte att köra om när det finns plats för omkörning!
benkar skrev:Hmm, har du ens läst första inlägget? SVn gick rakt ut för omkörning trots att han/hon/det fick möte, så att mötande hoj/hojar fick väja... det är INTE OK... men det verkar du ju tycka, med tanke på din attityd till tråden?
I övrigt så är det bara att konstatera att det gasas på slingerbulten, bara hoppas att alla som gör så, gör det med en viss eftertanke, med lite marginal för det oväntade, och håller sig på sin väghalva genom skymda kurvor, medvetna om att man kan möta någon annan som gasar lika mycket...
Sedan kan man ju diskutera om 150 km/h på landsväg är ok eller inte, men det var inte frågan i den här tråden, utan det handlade om hurvida man ska ge sig på omkörningar ut mot mötande fordon eller inte...![]()
/B
Man ska hålla sig på sin sida vid möte, rätt onödigt att köra om i en kurva, jag vill inte möta dig på fel sida om vägen...gixxermf skrev:Jag har läst första inlägget och det står så här:
"Smidig manöver att köra om en husvagn i en kurva samtidigt som du får möte med en hoj, dina föräldrar måste vara stolta över dig."
Ser inget om att mötande fick väja... och vems fel är det när 2 st som gasar lika mycket krockar????
Och jag tycker fortfarande att det är en meningslös tråd. (Som så många andra)
gixxermf skrev:Och jag tycker fortfarande att det är en meningslös tråd. (Som så många andra)

|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |