tob
Just nu på vägarna!
Absolut inga hat-trådar!
Det är jävligt otäckt när folk man känner gör illa sig,men det gäller andra också!
Så egentligen började det här väl som en hat-tråd!
Men lite distans och nyans skulle nog inte sitta ivägen ibland.
Det snackas om rekordförsök på slingerbulten och alla är Rossi och kan aldrig göra fel och det ska filmas och Gud vet vad, men om det är nån som inte är välkänd på forumet som gör nåt som många här på SH säkert också har gjort då är det evig pina i helvetet som straff!
Det kallar jag dubbelmoral och det är en sjuka som inte är bra.
Med tanke på inställningen till hojåkande på forumet så vore det väl mer lämpligt att säga, Jävlar vad nära, det var säkert ett misstag, vilken tur att inget hände!
/T
Absolut inga hat-trådar!Silwer skrev:Med tanke på alla "jag wheelade" "ja tjörde som fasen" trådar så käns det knappt vettigt att diskutera sånt här, "idioter" som du säger finns nog här på forumet kan man anta, de kommer aldrig att ändra sig iaf.
Sen kan jag inet se nån hjältedyrkan av förolyckat folk, det är väl bara så att en del känner dem mer personligen, vad skall de göra, skriva hattrådar om personen?
Det är jävligt otäckt när folk man känner gör illa sig,men det gäller andra också!
Så egentligen började det här väl som en hat-tråd!
Men lite distans och nyans skulle nog inte sitta ivägen ibland.
Det snackas om rekordförsök på slingerbulten och alla är Rossi och kan aldrig göra fel och det ska filmas och Gud vet vad, men om det är nån som inte är välkänd på forumet som gör nåt som många här på SH säkert också har gjort då är det evig pina i helvetet som straff!

Det kallar jag dubbelmoral och det är en sjuka som inte är bra.
Med tanke på inställningen till hojåkande på forumet så vore det väl mer lämpligt att säga, Jävlar vad nära, det var säkert ett misstag, vilken tur att inget hände!
/T