bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Har säkert varit up här men jag frågar ändå, nåt speciellt att tänka på vid regbesiktning? Har varit mycket dividerade fram och tillbaka men han på Opus menar att jag ska kunna regbesikta kompressor Hondan med kompressor då jag ligger under 20% effektökning. E-märkningar på lysen ska som jag förstår det inte behövas på en 81:a vilket saknas på mitt hemmasnickrade baklyse men han sa att byter jag till e-märkt så underlättar det ju för då behöver man inte fundera på det.
Nåt speciellt att tänka på eller är det bara att hoppas att det går vägen? Är ljudmätning obligatoriskt vid regbesiktning? Har dämpat hojen så gott jag kan och tror jag ska klara mig men är lite osäker.
Nåt speciellt att tänka på eller är det bara att hoppas att det går vägen? Är ljudmätning obligatoriskt vid regbesiktning? Har dämpat hojen så gott jag kan och tror jag ska klara mig men är lite osäker.