Regbesiktning, nåt att tänka på

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Ort
Överkalix
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Har säkert varit up här men jag frågar ändå, nåt speciellt att tänka på vid regbesiktning? Har varit mycket dividerade fram och tillbaka men han på Opus menar att jag ska kunna regbesikta kompressor Hondan med kompressor då jag ligger under 20% effektökning. E-märkningar på lysen ska som jag förstår det inte behövas på en 81:a vilket saknas på mitt hemmasnickrade baklyse men han sa att byter jag till e-märkt så underlättar det ju för då behöver man inte fundera på det.

Nåt speciellt att tänka på eller är det bara att hoppas att det går vägen? Är ljudmätning obligatoriskt vid regbesiktning? Har dämpat hojen så gott jag kan och tror jag ska klara mig men är lite osäker.
 
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Back
Top