Regbesiktning, nåt att tänka på

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Ort
Överkalix
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Har säkert varit up här men jag frågar ändå, nåt speciellt att tänka på vid regbesiktning? Har varit mycket dividerade fram och tillbaka men han på Opus menar att jag ska kunna regbesikta kompressor Hondan med kompressor då jag ligger under 20% effektökning. E-märkningar på lysen ska som jag förstår det inte behövas på en 81:a vilket saknas på mitt hemmasnickrade baklyse men han sa att byter jag till e-märkt så underlättar det ju för då behöver man inte fundera på det.

Nåt speciellt att tänka på eller är det bara att hoppas att det går vägen? Är ljudmätning obligatoriskt vid regbesiktning? Har dämpat hojen så gott jag kan och tror jag ska klara mig men är lite osäker.
 
Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back
Top